Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 09-06-20, 11:08
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 307
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εκ των προτέρων ξεκαθαρίζω (επειδή ο γραπτός λόγος συνήθως παρεξηγείται), ότι:
- δεν έχω πρόθεση (εννοείται) να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ.
- αναφέρομαι σε αυτοκίνητα βόλτας και όχι πίστας.

Αυτό που, στο βωμό της "cool εμφάνισης", θυσιάζουμε αβίαστα την ευστάθεια/ασφάλεια του "βολτάδικου" αυτοκινήτου μας... δεν το κατάλαβα ποτέ. Θεωρούμε λοιπόν ότι, η (χαζή) ΤΟΥΟΤΑ κατασκεύασε ένα μοντέλο το οποίο (αχ τι κακό!!) στέκεται "σούζα"!! Ερχόμαστε κατόπιν, εμείς οι έξυπνοι Ελληνάρες να διορθώσουμε αυτό το "λάθος" και... αυξομειώνουμε αυθαίρετα, άνευ μηχανολογικών υπολογισμών το ύψος/σκληρότητα της ανάρτησης κατά άξονα(!!!!!), αγνοώντας ότι οι τέσσερις αναρτήσεις/τροχοί λειτουργούν μεν ανεξάρτητα, αλλά ομοιογενώς δε, σαν ΣΥΝΟΛΟ.
Επίσης αναρωτηθήκαμε ποτέ, αν επιβαρύνεται το (όποιο) "downforce" (σε μεγάλες ταχύτητες), εφόσον μεταβάλλουμε το ύψος/κλίση του πατώματος του αυτοκινήτου σε σχέση με το οδόστρωμα???

Συνεπώς κατά την προσωπική μου άποψη, το αυτοκίνητο γίνεται, εν δυνάμει, απρόβλεπτο & επικίνδυνο!
...και σε κάποια ανωμαλία/σαμαράκι/στροφή του δρόμου, αναρωτιόμαστε γιατί μας "έφυγε" ξαφνικά και πέσαμε πάνω σε κάποιον άλλον.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση