Εκ των προτέρων ξεκαθαρίζω (επειδή ο γραπτός λόγος συνήθως παρεξηγείται), ότι:
- δεν έχω πρόθεση (εννοείται) να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ.
- αναφέρομαι σε αυτοκίνητα βόλτας και όχι πίστας.
Αυτό που, στο βωμό της "cool εμφάνισης", θυσιάζουμε αβίαστα την ευστάθεια/ασφάλεια του "βολτάδικου" αυτοκινήτου μας... δεν το κατάλαβα ποτέ. Θεωρούμε λοιπόν ότι, η (χαζή) ΤΟΥΟΤΑ κατασκεύασε ένα μοντέλο το οποίο (αχ τι κακό!!) στέκεται "σούζα"!! Ερχόμαστε κατόπιν, εμείς οι έξυπνοι Ελληνάρες να διορθώσουμε αυτό το "λάθος" και... αυξομειώνουμε αυθαίρετα, άνευ μηχανολογικών υπολογισμών το ύψος/σκληρότητα της ανάρτησης κατά άξονα(!!!!!), αγνοώντας ότι οι τέσσερις αναρτήσεις/τροχοί λειτουργούν μεν ανεξάρτητα, αλλά ομοιογενώς δε, σαν ΣΥΝΟΛΟ.
Επίσης αναρωτηθήκαμε ποτέ, αν επιβαρύνεται το (όποιο) "downforce" (σε μεγάλες ταχύτητες), εφόσον μεταβάλλουμε το ύψος/κλίση του πατώματος του αυτοκινήτου σε σχέση με το οδόστρωμα???
Συνεπώς κατά την προσωπική μου άποψη, το αυτοκίνητο γίνεται, εν δυνάμει, απρόβλεπτο & επικίνδυνο!
...και σε κάποια ανωμαλία/σαμαράκι/στροφή του δρόμου, αναρωτιόμαστε γιατί μας "έφυγε" ξαφνικά και πέσαμε πάνω σε κάποιον άλλον.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|