Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 05-03-20, 22:34
SkidRaw Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2020
Μοντέλο: E11 4A-FE
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 25
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 68
SkidRaw είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα φιλε skidrow αν θελεις κατι σε ποιο φθηνο και χωρις να τρεχεις να δηλωσεις μοτερ κτλπ και σε εργοστασιακη μορφη ειναι το 20v το ασημι και μετα πας σε 20v μαυρο ποιο ακριβο και επειδη εχεις και 4α μοτερ μπαινει κουτι μεσα απο κει και περα θες καλο ηλεκτρολογο και μηχανικο, αν εισαι αθηνα μπορεις να μιλησεις με τον φανη που ειναι και ο προεδρος του κλαμπ να σε κατατοπισει,οτι αλλη πληροφορια θες εδω ειμαστε,
επισης το σασμαν απο το μοτερ που εχεις τωρα ειναι πολυ μακρυ, ειναι καλο αν τουρμπισεις το 20v ειναι ιδανικο ,αλλα για ατμοσφαιρα δεν κανει.



Χρηστο ευχαριστω !


Η αληθεια ειναι πως ο 20v ειναι η ιδανικοτερη λυση, για τους λογους που προανεφερες. Οπως ειπα ψαχνω το value for money γιατι αμα ειναι ο 2zz να μου παει τα διπλα λεφτα..ε δεν συμφερει....ωστοσο ακομα ψαχνομαι για διαβαζω οπως καταλαβαινεις.


Με τον Φανη θα μιλησω καποια στιγμη μιας και μενω πολυ κοντα απο το συνεργειο του.


Μοτερ-σασμαν του 4a-fe θα τα κρατησω οπως ειπα οποτε στη περιπτωση που στο μελλον τρελαθω ακομα παραπανω θα υπαρχει.


Ευχαριστω για τις πληροφοριες και παλι Χρησταρα.
Απάντηση με παράθεση