Καλημέρα. Η βαλβίδα PCV έχει μέσα μια μπίλια. Οταν ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί η υποπίεση στην πολλαπλή είναι η μεγαλύτερη δυνατή που έχει η μηχανή. Η μπίλια της βαλβίδας επιτρέπει την ροή προς την εισαγωγή η οποία ρουφάει λόγω υποπίεσης το *μείγμα* αέρια συμπίεσης +αναθυμιάσεις λαδιού.
Οταν αρχίζει να ανοίγει η πεταλούδα η υποπίεση στην εισαγωγή αρχίζει να μειώνεται με μηδενική τιμή στο πλήρες άνοιγμα της πεταλούδας.Στην θέση αυτή η μπίλια κλείνει την βαλβίδα και η εκτόνωση της πίεσης που υπάρχει στον κινητήρα γίνεται από την έξοδο που υπάρχει στο καπάκι βαλβίδων στον 4e-fe δεξιά όπως τον βλέπουμε με ένα μικρό κολάρο που είναι ελευθέρας ενώνει το καπάκι με το κολάρο εισαγωγής και ρίχνει τις αναθυμιάσεις πριν την πεταλούδα. Η βαλβίδα μπορεί να κολλήσει ανοιχτή ή κλειστή. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ακανόνιστο ρελαντί στην δεύτερη έχουμε απώλεια λιπαντικού από αδύνατα σημεία φλαντζών λόγω της υπερπίεσης στον κινητήρα που δεν μπορεί να εκτονωθεί.
Πιθανών Νικιφόρε η αύξηση λιπαντικού που είδες να οφείλεται στο ότι η βαλβίδα έχει περιορισμένη διατομή. Δεν σου κόλλησε η βαλβίδα ανοιχτή ώστε από την διατομή της να περνούν οι αναθυμιάσεις αλλά επειδή σου έσπασε την έβγαλες και σύνδεσες κολάρο με μεγαλύτερη διατομή άρα περνούσε μεγαλύτερος όγκος αναθυμιάσεων. Τα καπάκια βαλβίδων στο σημείο που είναι οι PCV είναι έτσι διαμορφωμένα ή έχουν λαμαρινίτσες ως εμπόδια ώστε να μην μπορεί η βαλβίδα να τραβήξει λάδι παρά μόνο αναθυμιάσεις.
|