Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 10-09-19, 23:35
Το avatar του χρήστη chrisd97
chrisd97 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 12-11-2016
Μοντέλο: Corolla E11 F/l 1.4
Περιοχή: Πετρούπολη, Αθήνα
Ηλικία: 26 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
chrisd97 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τετοιο αμαξι εχω.Απο καινουργιο το εχω.Και παντα ειχα αυτο το προβλημα.Ζαντες κομπλε, αναρτηση κομπλε, ημιαξονια κομπλε, ολα κομπλε κοκ.....
Λυση δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις......
Αυτο που εχω παρατηρησει παντως, στα 19 χρονια που το εχω, ειναι οτι το προβλημα υποχωρει οταν βαζω καινουργια λαστιχα, σταματαει 6μηνες-1χρονο με τα καινουργια λαστιχα και μετα ξαναρχιζει...
Δε ξερω γιατι συμβαινει, ποτε δεν καταλαβα......

Μου φαίνεται πολύ περίεργο το να συμβαίνει μόνο σε αυτά τα χλμ αλλά όχι συνέχεια. Ώρες ώρες πραγματικά σε θέλει να σε τρελάνει

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτο που εχω βρει σαν προβλημα πολλες φορες ειναι στραβο ημιαξονιο και για αυτο τον λογο παντα οταν αλλάζω μπιλιοφορο το παω πρωτα στο μηχανουργειο που συνεργαζομαι και μολις το λυσει απο μπιλιοφορο και σταυρό το βαζει σε ενα μηχανημα που μοιαζει με τορνο αλλά ειναι για να ευθυγραμιζει αξονες κτλ ..
Καλησπέρα Φάνη, έχεις δεί να λύνεται το πρόβλημα μόνιμα με αυτή τη λύση ή επανεμφανίζεται μετά απο λίγο καιρό;; Να φανταστώ η διαδικασία είναι βγάζω ημιαξόνιο & μπιλιοφόρους και στέλνω το ημιαξόνιο για "ζύγισμα"?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα, αυτο που λετε μοιαζει δλδ οπως οταν θελουμε ζυγοσταθμιση?
αυτο που λεει ο Φανης μπορει να δικαιολογησει το τρεμουλο αυτο εφοσον δεν ειναι θεμα ζυγοσταθμισης.
Γενικα αυτο πρεπει να προκαλειται απο κατι που εχει συνεχη περιστροφη οπως οι ροδες να ειναι στραβες (ζυγοσταθμιση δλδ), ημιαξονια, δεν ξερω αν μπορει να ειναι και θεμα μπιλιοφορων ή μεσα απο το διαφορικο ακομα.
Αλλα σταυρος τιμονιου και κρεμαριερα θεωρω θα ειχαν προβλημα μονο στο στριψιμο και οχι να τρεμει το τιμονι σε ευθεια, δλδ θα ειχε τζογο το τιμονι οταν παμε να το στριψουμε.

Με μια μικρη αναζητηση βρηκα και αυτο : http://www.axotechniki.gr/%CE%B7%CE%...C%CF%84%CF%89/
Ακριβώς Νικηφόρε, αλλά το θέμα είναι πως είναι όλα μα όλα ελεγμένα και το αμάξι δεν το κάνει συνέχεια. Το κάνει όποτε θέλει και μόνο στα χλμ που ανέφερα. Παίζει με τα νεύρα μας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-09-19 στις 10:17. Αιτία: ένωμα συνεχόμενων μυνημάτων σε ένα
Απάντηση με παράθεση