Α
Ο ελεγχος που κανουν στην αντιπροσωπεια οι τεχνικοι στο σερβις ειναι αυτος που ειπες...Διαρροες, σκισμενες φουσκες, τοπ μουντς και δοκιμη στο δρομο...
Εγω απο καινουργιο που το χω το αμαξι το δουλευω μονο εθνικη, αποφευγω λακουβες, το μεγιστο φορτιο που εχω βαλει ειναι 3 ατομα και στις στροφες το "χωνω" σχετικα σπανια αναλογα τις ορεξεις μου.
Μεχρι και το σερβις των 180.000χλμ μου ελεγαν οτι ειναι μια χαρα τα αμορτισερ μου.
Οταν το πηγα στις 195.000χλμ ομως, μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη γιατι το πισω αριστερο ψιλοξερναγε λαδι.
Εντελει τα αλλαξα στις 225.000χλμ λογω οικονομικων...Τελειωμενα και τα 4...
Ξεχασα να αναφερω οτι το αυτοκινητο ηταν ΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΟ-ΣΤΑΘΕΡΟΤΑΤΟ ακομα και στις 225.000χλμ που ηταν και τα 4 διαλυμενα...Οταν εβαλα τα καινουργια ομως πηγαινε καλυτερα πιο σταθερα πιο στιβαρα και πιο αθορυβα...Ελαφρα ομως, μη νομιζεις...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη keichi : 05-09-19 στις 12:00.
|