Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #608  
Παλιά 05-09-19, 06:38
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπερα Νικηφορε!
Δεν λέει για αλλαγή το μάνιουαλ.
Ελεγχος μονο λεει.... Ελεγχος καθε 10.000χλμ για ε9, ε10 και ε11 profacelift και ελεγχος καθε 15.000χλμ για ε11 facelift.

Ελέγχονται σε αυτά τα παραπάνω διαστήματα και αν κριθεί απο τον τεχνικό οτι θέλουν αλλαγή τότε αλλάζονται.

Εγω πιστευω οτι αυτο συμβαινει διοτι η διαρκεια ζωης του αμορτισερ δεν ειναι σταθερη...Αν πηγαινεις σε λακουβες, το φορτωνεις ή το ζοριζεις σε στροφιλικια τοτε κλαταρουν συντομα...Αν οδηγας σε εθνικη οδο, χωρις να το ζοριζεις σε στροφιλικια και χωρις να το φορτωνεις τοτε αντεχουν πολλα χιλιομετρα...
Καλημέρα! ναι το ιδιο σκεφτηκα και εγω, όταν λεει ελεγχος πως όμως σε μηχανημα δλδ? αμορτισερομετρο? ενταξει οπτικα αν το σηκωσεις μπορεις να δεις αν εχει λαδια, αν εχει κανα σκισμενο bump stop και φυσικα τα top mount φαινονται και από πανω αν εχουν κοπει. Εννοείτε ότι στον δρομο αν δουμε πρόβλημα τα αλλαζουμε.

Από εμπειρια γιατι εγω ειχα πολλα βγαλε βαλε πριν την ωρα τους, εχεις αλλαξει εσυ κανονικα καμια φορα?
αν ναι πες μου στα ποσα χλμ και σε τι συνθήκες τα δουλευες? πχ σε ασφαλτο παντα? καλους δρομους?
Απάντηση με παράθεση