Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 05-03-19, 12:58
giwrgoscarina Offline:
 
Εγγραφή: 21-02-2019
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
giwrgoscarina είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα NikifirosGT... Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Ο κινητήρας είναι 4A-FE 1600 102hp. Πριν κάνα 4 χρόνια έκανα επισκευή το μοτέρ αλλά δεν κατέβηκε στρόφαλος. Είχε φλάντζα κεφαλής και με την ευκαιρία έκανα και μια επισκευουλα. Αλλάζοντας βαλβίδες φλάντζες γενικής επισκευής πρεσαρισμα κεφαλάρι και πλάνη ,δαχτυλίδια κτλπ. Πριν κάνα μήνα από σήμερα άλλαξα μπουζί και είδα το χαλί στους κυλίνδρους,επίσης συμπλήρωσα παραφλου και άλλαξα θερμοστάτη επειδή δεν έκλεινε καλα. Φαντάστηκα ότι από εκεί προ ερχόταν το πλούσιο μίγμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μετρήσει συμπίεση στους κυλίνδρους και λάδια δεν καίω. Η επόμενη κίνηση μου είναι να τσεκαρω και να αντικαταστήσω μπουζοκαλωδια, καπάκι διανομέα και ράουλο διανομεα. Ίσως και κάνα πολλαπλασιαστή. Μήπως και αποτρέψω τα πυρακια με ποιο δυνατό ρεύμα. Όσο για τις θερμοκρασίες που μου είπες, στο όργανο του ταμπλου είναι πάντα στη μέση. Τώρα μέσα στου κυλίνδρους τι γίνεται από θερμοκρασίες δεν ξέρω. Πριν τιν επισκευή δεν είχα θέματα με μιγματα. Επίσης έχω καθαρίσει βαλβίδα EGR, πεταλούδα και πολλαπλή εισαγωγής μαζί με φίλτρο αέρα.

Η βενζινάδικα μου είναι elin crystal από συγκεκριμένα πρατήρια

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TmNemesis : 05-03-19 στις 14:46.
Απάντηση με παράθεση