Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 10-12-18, 20:55
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Αντε να ξεκινησω εγω.

Μαμά το αμάξι ειναι 140hp και 23kg ροπη.

Έχω βάλει ενα tuning box με 7 χαρτες, πανελ K&N στον παπά για λιγο καλύτερη ανάσα, Diverter Valve της GoFastBits (GFB DV+) για να κραταει καλά και σταθερά την πίεση, και ενα sprint booster απλά για να μειώσω λιγο το lag στο πάτημα του ηλεκτρόγκαζου.

Έκανα 2 δοκιμές. Μία στον χάρτη 5 (μπλε γραμμη) και μία στον 7 (κόκκινη γραμμή).

Το αμάξι έβγαλε 167hp και 30(!) κιλά ροπή (29nm).

Αν πάντως θέλετε την ειλικρινή μου γνώμη, πρέπει να είχε καποιο θέμα το δυναμόμετρο με τα φρένα του.
Όσοι είχαν καλό δίσκο/πλατώ έβγαλαν λιγότερα άλογα αλλά 2 κιλά ροπή πάνω, και όσοι είχαν χάλια δίσκο και πατινάριζε, έβγαλαν τουλάχιστον +5 άλογα.
Τεσπα, για το χαβαλέ πήγαμε. Εμένα πιο πολύ με υπολογίζω στα 170hp και κάπου 28κιλά ροπή.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι βγάζει πολύ ροπή από πολύ χαμηλά. Δλδ μέγιστη ροπή δίνει στις 3.500rpm! Kαι μέγιστα άλογα στις 4.500rpm

Πιο πολύ ηθελα να δω καμπύλες και αν εχει διαφορά στους χάρτες, και απ'ότι φαινεται έχει αρκετή.

Επόμενη βελτίωση σκέφτομαι (και μου πρότειναν) να αλλάξω downpipe μαζί με πιο ελευθερο καταλύτη (ειναι μαζί πακετο). Θέλω λίγο πιο ελευθερη εξαγωγη καυσαερίων (για να μην κραταει και θερμοκρασία) αλλά δεν θελω φασαρία/βαβουρα. Οπότε θα κρατησω την υπόλοιπη εξάτμιση μαζι και το τελικό καζανάκι μαμά (γιατι μου αρεσει και πολύ ).
Γιάννη εσυ τι λες ως πιο ειδικός? Για πες καμια προταση, συν και πλην κτλπ.



Αστείο1: Τα ηλεκτρονικά στο αμάξι τρελάθηκαν οταν ανεβηκε στο δυναμόμετρο. Οταν το παρελαβα πίσω, πέταξε σφαλμα σε ό,τι έχει να κανει σχέση με τα φρένα. ABS, Traction, Forward Collision, Hill Hold assist, Power Steering... Μόνο για το στερεοφωνικό και τον αναπτηρα δεν εβγαλε!
Ευτυχως μόλις το εκανα μια βόλτα εσβησαν όλα.

Αστείο2. Όταν μπήκε το παλικαρι στο αμαξι να κανει δυναμομέτρηση αρχισε να μου λεει οτι ειναι πολυ αδυναμο το μοτερακι αυτο για τετοια καροτσα, και μεγαλο λάθος εκανε η Jeep κτλπ. Μόλις το δυναμομέτρησε και ειδε τα νουμερα (ειδικά την ροπή, κατάπιε τη γλώσσα του... χαχαχαχα). "Πολύ τίμιο τελικά το μοτερ" μου είπε... χαχαχαχα
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 20181210_194255.jpg (313,6 KB, 45 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20181210_194305.jpg (299,4 KB, 45 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 48336010_10155932136631592_7480689434459897856_n.jpg (110,3 KB, 50 εμφανίσεις)
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση