
08-11-18, 18:07
|
 |
Moderator
|
|
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή:
Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλησπέρα, και οι φωτογραφιες που ειπα, απο την βαση θερμοστατη, συγκριση παλιου και νεου, φαινεται και το σημειο της διαρροης εκει που τριφτηκε και γυαλιζει στο σωληνακι που παει στο σωμα της πεταλουδας και οι 2 τελευταιοι θερμοστατες που χαλασαν και δεν ανοιγαν εντελως.
Δυστυχως το σωμα που ειναι χαλκινο την ακουει απο τις θερμοκρασιες και ετσι χαλανε και αυτοι.
Ο ενας ειναι ο μαμα Toyota στους 82 βαθμους (4Ε-FE-FTE) και ο αλλος φαινομενικα ιδιος ο αριστερος αλλα ειναι στους 76,5 παλι Toyota για Passeo (5E-FE).
Τωρα εχω βαλει μαμα στους 82.
Σε καποιες φωτο φαινονται και οι αισθητηρες, εκει με τις 2 συστολες ειναι για το ψηφιακο οργανο (ειχε αναμονη η βαση θερμοστατη του 4EFTE σε σπειρωμα 3/8").
Σημερα αλλαχτηκε και η ταπα στο ψυγειο αλουμινιου με νεα στα 0.9bar γιατι αυτη που ειχε ηταν 1.1! δεν υπαρχει λογος με μαμα σεταπ για πιεση στο κυκλωμα ψυξης.
Τωρα ολα καλα οπως δειχνει, αλλα μενει να δω με περισσοτερη ζεστη στο περιβαλλον.
Υ.Γ μαζευω τις φωτος που χρειαζονται για να κανω και ενα θεμα με το ψυγειο αλουμινιου 3rows-half size για how too και θα γινει σχετικο θεμα στα tutorials συντομα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 08-11-18 στις 18:23.
|