Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 04-09-18, 12:01
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 194
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλημέρα Νικηφόρε.
"''Όχι δεν λειπει νερο από το ψυγειο τιποτα. Στο δοχειο εχω χαμηλα την σταθμη γιατι κανει υπερχειλιση όταν βραζουν και τοτε χανω, αλλα εκει εχουν μεινει και αυτά.""

Αν όντος περνάει συμπίεση στο κύκλωμα ψύξης λόγω φλάντζας μου κάνει εντύπωση που δέν σου κατεβάζει τα υγρά του ψυγείου.
Απο την στιγμή που λες οτι τα βράζει και βλέπεις μεγάλες θερμοκρασίες -ακόμη και τάπα στα 1.3 bar να είχες - κάποια ποσότητα στα ζόρια θα έπρεπε να στην πετάξει.
Πάντως απο την στιγμή που τα έχεις αλλάξει όλα (ψυγείο/ αντλία νερου/κολλάρα), τα υγρά είναι στη σωστή ποσότητα, τα βεντιλατέρ δουλεύουν κανονικά, το avans είναι στις σωστές μοίρες, ο χρονισμός είναι σωστός, και θεωρούμε οτι η φλάντζα κεφαλής είναι εντάξει τότε το μόνο που μένει είναι οτι για κάποιο λόγο δεν γίνεται γρήγορη κυκλοφορία του ψυκτικού.
Στο μυαλό μου έρχεται οτι έβαλες κάποια στιγμή λάθος αντιπυκτικό και πιθανόν -οπως στο ψυγείο - σου δημιούργησε στενώσεις στον κορμό του κινητήρα και δεν γίνεται καλή κυκλοφορία (παρ οτι είναι καινουρια η αντλία νερού).
Οσο για τις κεφαλόβιδες απο οτι είδα και αν κατάλαβα καλά στην πλευρά πολλαπλής εισαγωγής ειναι λίγο διαφορετικές απο οτι στην εξαγωγής.(οι κωδικοί αφορούν τον 4efe αλλά μάλλον είναι ίδιοι με τον 4efte )

90910-02100 ( 5 )
*9-1.25PX84.5-50


90910-02101 ( 5 )
*9-1.25PX98.5-50



http://www.tuningdevelopments.co.uk/...oducts_id=2368
Απάντηση με παράθεση