Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Τότε κατευθείαν ανοίγεις καπάκι μετράς μην έχει πάρει και μόνος σου με μεταλλικό χάρακα και φιλερ υπάρχουν και οδηγίες στο νετ και αλλάζεις φλάντζα.
Όλα αυτά σε μάστορα γνωστή των toyota.
|
Αυτό θα ελεγα μαστορα, οκ ξερω αρκετα και αυτά εδώ θεωρια, αλλα πραξη δεν εχω κανει ποτε. Μου εχει συστησει έναν ο ξάδερφος μου με την Ε90 μονο με toyota ασχολειτε αυτος και εκει εχει κανει το δικο του από το μηδεν.
Εγω δεν κανω τετοια θα κανω μκια και παλι θα τρεχω + ότι δεν εχω χρονο.
Αλλα θελω να το κανω με την άλλη κεφαλη που εχω να είμαι σιγουρος.
Θα την βγαλω να την παω να την δει. Θα μιλησω μαζι του πρωτα.
Επισης νεα ελατήρια βαλβιδων, νεα βαση θερμοστατη και νεες βιδες κεφαλης εννοείτε και παλι τσιμουχακια βαλβιδων.
Υ.Γ ξερει κανεις τελικα οι κεφαλοβιδες ποσα mm είναι και τι θελω να τις βγαλω από το παλιο μοτερ που εχω? γιατι είναι στο εξοχικο και πρεπει να παρω εργαλειο.
με PM για πες να δω ποιος είναι.