Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 04-09-18, 06:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από costas.x Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα.
Οι φλάντζες κεφαλής εδω και αρκετά χρόνια σφίγγονται σε 1 ή 2 στάδια + κάτι μοίρες (στον 4efe 1 στάδιο 22Νm, 2 στάδιο 44Nm, 3 στάδιο +90 μοίρες) μια φορά και δεν ασχολείσαι ξανά.

Οταν στο εξτρά όργανο θερμοκρασίας που έβαλες σου δείχνει 130 ή 140 βαθμούς το μανίσιο τι δείχνει?
Οργανο θερμοκρασίας λαδιού έχεις?(θα ηθελα να ήξερα όταν το νερό δείχνει 140 το λάδι πόσο δείχνει?)
Συμπληρώνεις καθόλου νερά στο ψυγείο?
Ρωτάω γιατί σε φίλο με αρπαγμένη φλάντζα περνούσε συμπίεση στο νερό το έβραζε το περνούσε στο δοχείο και απο το δοχείο στο δρόμο.
Αν άνοιγες το καπό έβλεπες ενα δοχείο γεμάτο υγρό και ενα ψυγείο να θέλει συνέχεια συμπλήρωμα.
Καλημέρα, το οργανο το εβαλα μετα εφόσον ειχα πρόβλημα για να ξερω τι παιζει από θερμοκρασίες, το μαμα είναι η γνωστη βελονα που δειχνει παντα στην μεση! για να αρχισει να ανεβαινει το άλλο οργανο πρεπει να δειξει 140 και παραπανω. Όταν παει τερμα 150 εχει αρχισει το μαμα οργανο να παιρνει σιγα σιγα την ανηφορα και δεν ξερω και ποσο είναι για στα 150 τερματιζει!
Όχι δεν εχω θερμοκρασια λαδιου αλλα φανταζομαι κατι αναλογο θα γινεται δεν ακουω όμως θορυβο βρασίματος στο μοτερ μονο τα νερα βραζουν. Παντως αντι 5000χλμ τωρα αλλαζω λαδια 3000χλμ.
Όχι δεν λειπει νερο από το ψυγειο τιποτα. Στο δοχειο εχω χαμηλα την σταθμη γιατι κανει υπερχειλιση όταν βραζουν και τοτε χανω, αλλα εκει εχουν μεινει και αυτά.
Ναι αυτό που λες γινεται αν γεμισω στην κανονικη σταθμη αυτό κανει, βραζουν και χυνονται. Αφου παρκαρω και τα κολαρα ψυγείου χορευουν σαμπα ποσην ωρα! βραζουν ΜΟΝΟ αν η θερμοκρασια πατησει εστω και λιγο στους 135. Τωρα που ηρθα δουλεια 6 το πρωι εφτασα εδώ με 120 βαθμούς. Το μεσημερι αν δεν ανεβω μεγαλη ανηφορα εχω και 130 αν παω σε ανηφορα και 140 και αν είναι μεγαλη ή διαρκειας παει τερμα και ανεβαζει και ο δεικτης. Τωρα που εχει και αλλους δρομους προσπαθω να τις αποφευγω, μονο ισια και κατηφορες.

Aυτος που το εφτιαξε μεχρι ότι είναι μαπα το οργανο ελεγε και να το βγαλω γιατι δειχνει θερμοκρασίες....ΕΛΕΟΣ!!!!
Το ότι τα νερα βραζουν και τα κολαρα χορευουν και γουργουριζουν είναι της ιδεας μου....
αφου δεν πιανεται τιποτα στο αμαξι ζεματάνε τα παντα, στο καπο το μεσημερι μπορεις να ψησεις ανετα πα ι δακια και με το νερο βραζεις αυγουλακια.
Ότι δικαιολογια νανε να μην ασχοληθεί, αφου τον ζαλισα με τα 1000 ζορια ειπε να σφιξει τις βιδες και αν είναι αυτό!

Αν κανω αυτά που ειπα πριν στο άλλο ποστ, λεω να παρω και νεα βαση θερμοστατη, το ξερω ότι εχει κοντα 90 ευρω, αλλα η δικια μου είναι με τα σωληνάκια στις ακρες της τουρμπίνας πχ σπασμένα απότομα από την σκουρια, μπορει να εχει εσωτερικα βουλώματα και επισης μου εσπασε το σπειρωμα από το μαμα οργανο και εχω βαλει αλλου τον αισθητηρα σε μια αναμονη που ειχε.

Ξερει καποιος να μην ψαχνω τι νουμερο είναι οι κεφαλοβιδες σε mm και τι εργαλειο θελουν? αμα είναι θα πρεπει να βγαλω την κεφαλη από το παλιο μοτερ που εχω. Εχω τις παλιες αλλα και αυτές καπου στο εξοχικο είναι παρατημένες και δεν μπορω να δω τωρα.
Απάντηση με παράθεση