Καλησπέρα.
Πριν αρχίσεις να ξηλώνεις δοκίμασε το εξής
Βρες μια ανηφόρα διαρκείας και ζόρισε τον κινητήρα οδηγώντας με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και σχετικά λίγες στροφές.
Οταν αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία γύρισε το καλοριφέρ στο ζεστό και βάλε τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ στο φούλ. Αν η θερμοκρασία αρχίσει να πέφτει τότε το ψυκτικό δεν κυκλοφορεί σωστά ή κυκλοφορεί μικρή ποσότητα λόγω βουλωμάτων ή το ψυγείο που έβαλες δεν ειναι κατάλληλο -σε χωρητικότητα νερού-για τον κινητήρα σου.
"όταν εβαλα ποιο μεγαλο ιντερκουλερ μειωσε την ροη αερα στο ψυγειο και εγινε χειροτερο το πρόβλημα"
Το καταλαβαίνεις και εσύ οτι αυτό που έκανες δεν είναι και το καλύτερο.
"6) βεντιλατερ με μεταχ από παλιοτερο αμαξι ποιο δυνατο μοτερ αυτό της Ε11 είναι για φαπες"
Πρόσεξε την ηλεκτρολογική σύνδεση μήπως το βεντιλατέρ δουλεύει ανάποδα.
"Συνδεση των 2 βεντιλατερ μαζι και κουμπι μεσα, να παιζουν και αυτόματα και χειροκίνητα, δοκιμασα να παιζουν μαζι αλλα βραχυκυκλωνε και εκαιγε την ασφαλεια CDS 30A, το ψαχνω."
Στην ΕΕ101 το ρελέ του βεντιλατέρ του ψυγείου κινητήρα "κόβει" το - για να δουλέψει.
|