Καλημέρα Νικηφόρε.
Επειδή μπερδεύτικα λίγο γράφεις
"Τον Ιανουαριο 2018 καταλαβα από τα συμπτώματα και μετρήσεις συμπιεσης ότι ηταν η φλαντζα τελικα αρπαγμενη.
Με την αλλαγη της όμως τοτε, πλανισμα κτλ νομιζα ότι ηταν οκ μεχρι που αρχισαν οι πρωτες ζεστες!"
Μετά γράφεις
"Τα προβλήματα συνεχιστηκαν οποτε αλλαξα ξανα ψυγειο και ανοιξα πανω κατω το άλλο και ειδα ότι από τις 64 κυψέλες εμειναν 20!!! ολο βουλωμενο βρηκα σαν πετραδάκια μεσα από ηλεκτρολυση κτλ.
Μετα αλλαξα και την αντλια και ειχε μεινει χωρις πτερυγια!!!"
Απ οτι καταλαβαίνω έγινε πλανιάρισμα κεφαλής τον ιανουάριο χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα υπερθέρμανσης που ανακάλυψες αργότερα οτι ήταν το βουλωμένο ψυγείο και η ελλατωματική αντλία νερού.
Αρα μετά το πλάνισμα και μέχρι να ξανααλλάξεις ψυγείο και αντλία νερού ο κινητήρας δούλευε με ελλειπή ψύξη.
Αν είναι έτσι τα πράγματα μάλλον άρπαξε πάλι η φλάντζα κεφαλής.
"" δλδ να πηγαινουν καυσαερια στο παραφλου?""
Ενας γρήγορος τρόπος ελέγχου είναι να βάλεις τον σωλήνα μέτρησης καυσαερίων του αναλυτή κοντά στο στόμιο του ψυγείου έχοντας βγάλει την τάπα. Αν ο αναλυτής "διαβάσει" καυσαέρια τότε υπάρχει πρόβλημα.
""Σκεφτομουν και την Athena αλλα δεν ξερω σε τι παχος,""
Οπως ξέρεις πλανιάροντας την κεφαλή μικραίνει ο χώρος καύσης και ανεβαίνει η συμπίεση. Κάποιες φλάντζες βγαίνουν σε διάφορα πάχη ώστε υπολογίζοντας το ύλικο που έχει αφαιρεθεί απο την κεφαλή να μπεί η ανάλογη φλάντζα για να κρατήσουμε τον αρχικό χώρο του κυλίνδρου.
|