Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 21-06-18, 12:58
Fibosl Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-08-2015
Μηνύματα: 10
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Fibosl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστώ Νικηφόρε! Με κατατόπισες ..φαντάζομαι πως και στο 4ΖΖ ισχύει κάτι ανάλογο οπότε πιστεύω πως κάπου εκεί πρέπει να κοιτάξω τους αισθητήρες ..θα πω να δουν και τη βαλβίδα του VVTi μήπως είναι κολλημένη ή βουλωμένη και κάνει αυτά που κάνει αν δεν δώσεις διπλόγκαζο στο δρόμο...είναι και που δεν βγάζει κανα σφάλμα στο ODB να πας κατευθείαν εκεί που πρέπει!!!

Update: Μετά από sevice με αλλαγή λαδιών, καθάρισμα βαλβίδας VVTi, αλλαγή μπουζί κλπ το πρόβλημα παρέμεινε. Δοκίμασα να παρακολουθήσω το αμάξι σε πορεία με το Bluetooth OBD προχτές και ανακάλυψα ότι κάθε τόσο κάνει Misfire στους κυλίνδρους (πότε στον 1ο, πότε στον 1ο και τον 4ο πότε στον 3ο και όοοπου του έρθει γενικά). Διαπίστωσα πιο έντονο το πρόβλημα με 2 - 3 μη αναφλέξεις ανά κύλινδρο όταν το ζόριζα π.χ. με μεγάλη σχέση ταχύτητας και κλιματιστικό. Σε ξερόγκαζο ενώ κυλούσε το αμάξι με νεκρά όλα καλά. Μόνιμο σφάλμα κανένα!!! Δοκίμασα πάλι το OBD εχτές το πρωί. Λιγότερες φορές Misfire ..φτάνω στη δουλειά, παρκάρω και κρατάω σταθερά περίπου 2000 στοφές και βλέπω ξαφνικά να κάνει ένα τσακ στη μέτρηση και να πετάει περίπου στον πρώτο κύλινδρο 192 misfire ενώ το μοτέρ άρχισε να ακούγετε σαν να δονείτε!!! Αφήνω το γκάζι και όλα πάλι στο 0. Βγάζω τις φύσες στα μπεκ και κάνω ωμομέτρηση. Όλα την ίδια μέτρηση άρα όλα καλά. Ξανακουπώνω τις φύσες και ώς δια μαγείας το πρόβλημα εξαφανίστηκε (προς το παρόν)!!! Οτι να ναι...κάποια στιγμή θα το πάω και για έναν καθαρισμό στα Μπεκ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fibosl : 19-07-18 στις 12:27. Αιτία: ,,
Απάντηση με παράθεση