Μάλλον φταίει που δεν είμαι σχετικός και δεν μπορώ να σας τα εξηγήσω σωστά. Όντως το αυτοκίνητο είχε μείνει με τρεις κυλίνδρους, από ότι μου είπε ο μηχανικός.Μου εξήγησε ότι ο κάθε κύλινδρος έχει 4 βαλβίδες και ότι οι βαλβίδες του 2ου είχαν φαγωθεί τόσο πολύ τα έδρανα και δεν άξιζε να επισκευαστεί, επίσης μου είπε ότι η φθορά αφορούσε και τις βαλβίδες των υπόλοιπων κυλίνδρων απλά σε αυτούς ακόμα δεν είχε φανεί το πρόβλημα. Ξέχασα να σας πω ότι μέτρησε και τα διάκενα και τα είχε βρει σωστά.
Τώρα θεωρώ αδιανόητο να επισκεύασε το αυτοκίνητο και να μην ξαναμέτρησε με το όργανο αυτό τους κυλίνδρους.
Τον εμπιστεύομαι τον συγκεκριμένο, γιατί ήταν ο ένας από τους δύο σε όλη την Αθήνα που μου είχαν προτείνει φίλοι από εδώ μέσα στο παρελθόν, για ένα άλλο προβληματάκι που με είχε ταλαιπωρήσει.
Όταν πήγα να πάρω το αυτοκίνητο, μου είπε ότι το καπάκι με τις βαλβίδες που βρέθηκε ήταν απρόσμενα καλό και τώρα το μοτέρ είναι έτοιμο να κάνει άλλες 200 χιλιάδες χιλιόμετρα με γκάζι

Το θέμα είναι να τσεκάρω να δω αν αυτό το σβήσιμο το κάνει και με την βενζίνη ή μόνο με το γκάζι. Υποπτεύομαι και κάτι άλλο, την τελευταία ρύθμιση στην χαρτογράφιση του υγραερίου την έκανα όταν υπήρχε το πρόβλημα, οπότε σκέφτομαι μήπως πρέπει να περάσω να ξανακάνω μια ρύθμιση, αν και δεν το βλέπω να φταίει αυτό.
Είμαι τεχνικός και ξέρω τι πακέτο είναι να σου κάνει κάποιο πρόβλημα, μια φορά στο τόσο .....
