Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 06-03-18, 15:45
Altair lusso Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 18-08-2009
Μηνύματα: 19
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Altair lusso είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, θα σου πω λοιπόν ότι ξέρω.

1) Η κυλινδροκεφαλή αλλάχτηκε επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού που θα έκανε την επισκευή των βαλβίδων του 2ου κυλίνδρου, δεν άξιζε να φτιαχτεί γιατί η φθορά των βαλβίδων είχε προχωρήσει και στους υπόλοιπους κυλίνδρους.

2) Το αυτοκίνητο τελευταία είχε χάσει αισθητά ιπποδύναμη και έκανε κάτι ρεταρίσματα, όταν οι στροφές έπεφταν χαμηλά. Επίσης την ώρα που γύριζα το κλειδί να βάλω μπρος, έπαιρνε μεν αμέσως αλλά με ένα μικρό μπέρδεμα. Μόλις πήγα στο συνεργείο, ο μηχανικός το άκουσε και μου είπε ότι δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας. Είχα και ένα άγχος να του εξηγήσω καλά τι συμβαίνει αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε, το άκουσε μόνος του. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει έξω τα μπουζί και στην κάθε υποδοχή βίδωσε διαδοχικά ένα όργανο (μανόμετρο ή όπως αλλιώς λέγεται) και κάποιος συνάδελφος του γύριζε το κλειδί. Εκεί είδα ότι ο 1ος, 3ος, και 4ος κύλινδρος τερμάτιζε την βελόνα τέρμα δεξιά στο όργανο, η οποία βελόνα ανέβαινε σταδιακά κατά βήματα. Στον δεύτερο κύλινδρο δεν ανέβηκε σχεδόν καθόλου, αν θυμάμαι καλά, πήγε μέχρι το 30 ενώ στις υπόλοιπες θέσεις πήγε στα κόκκινα, νομίζω 170.

3) Το ερώτημα αν το κάνει στην βενζίνη, είναι το σημαντικότερο από όλα και δυστυχώς δεν μπορώ να στο απαντήσω γιατί το έχω δει μόνο στο γκάζι. Πρέπει μάλλον να σβήσω το γκάζι και να το δουλέψω κάνα μήνα μόνο στην βενζίνη για να δω αν θα το κάνει.

Μάλλον θα πρέπει να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες
Απάντηση με παράθεση