καλησπέρα!
απο υγραεριο δεν εχω ιδεα, αλλα για τα αλλα θεματα μπορω να πω καποια πραγματακια.
Καταρχην το ποιο σημαντικο απο ολα, το κανει και οταν δουλευεις βενζινη?
αν ναι ειναι κατι γενικο και δεν αφορα μονο το υγραεριο τοτε.
Οταν λες καπακι βαλβιδων μιλας για κυλινδροκεφαλη ετσι? τι ακριβως ειχε παθει?
οταν ενας κυλινδρος εχει βγει OFF, τι ακριβως εννοεις? δεν διορθωνεται αυτος με αλλαγη της κυλινδροκεφαλης παμε αλλου μετα και σε μεγαλα κοστη!
Σχετικα με το ρελαντι δεν θεωρω οτι εχει θεμα το τοσο χαμηλο, εμενα ειναι τερμα κατω με 4EFTE με ζεστο εντελώς δεν ακουγεται καν το μοτερ 600rpm παει. Και ποτε δεν σβηνει μονο του χωρις λογο. Δεν πιστευω οτι φταιει αυτο.
Για να καταλαβουμε τωρα ποιο καλα πρεπει να μας πεις 3 πραγματα.
1ον τι προβλημα ειχε η κυλινδροκεφαλη και αλλαχτηκε.
2ον τι προβλημα εχει ο κυλινδρος που λες, τι μετρησεις εγιναν?
3ον το κανει και με βενζινη αυτο?
Το προβλημα εμενα μου μοιαζει με χασιμο υποπιεσης, μπορει καποιο σωληνακι να χανει, μπορει η πεταλουδα, ή στο σωμα της πεταλουδας.
αλλα τοτε λογικα θα ειχες αρυθμιες στο ρελαντι, θα μπορουσε και η βαλβιδα ρελαντι να ειναι ισως.
|