Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 18-02-18, 20:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.856
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1024
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, η ταση δυναμο ή ιμαντα δυναμο που λεμε πρεπει να ειναι με ζεστο μοτερ και ρελαντι απο 13 και βαλε (νομιζω 13.8) πρεπει να δω τα βιβλια μου εως και 14 κατι volts.
Ουτε παραπανω απο 14 δεν ειναι καλο να ειναι για ζοριζεται, μπορει να γινει αν πχ σφιξουμε πολυ τον ιμαντα, το εχω κανει και αρχισε να κοβεται λωριδες!!!
οταν ειναι ποιο κατω κατι δεν παει καλα.....
οταν αναβουμε φωτα ή κατι αλλο ηλεκτρικο σε πολλα μοτερ ισως και σε ολα εχει καποια βαλβιδα σε μενα ειναι η idle control valve (ΙCV) και ανεβαζει λιγο ρελαντι για να βοηθαει και την ταση.
Οποτε για σιγουρες δοκιμες ολα πρεπει να ειναι κλειστα και μονο μοτερ ανοιχτο.
Επειδη μου ετυχε και εμενα αυτο που λες οχι να βγαζει καπνους βεβαια!!!
ηταν η πλακετα στο δυναμο και αναγκαστικα να παρω αλλο μεταχειρισμενο 60 ευρω.
Αν το αφησεις αν οντως ειναι απο αυτο καποια στιγμη θα σου καψει την μπαταρια ή θα καει τελειως και θα μεινεις.
Μου ειχαν χαρισει δυναμο με χαλασμενη αυτη την πλακετα και το αμαξι δεν επαιρνε καν εμπρος που το ειχα βαλει πανω και μετα αγορασα αλλο.
Οι καπνοι προφανως ειναι απο την πλακετα του δυναμο, αν θες να δεις σιγουρα πρεπει να το βγαλεις και να το ανοιξεις να την βγαλεις να δεις τι εχει αρπαξει.

Πανω στο καπακι πολυ κακο αυτο, ελεγξε τα καλα γιατι κατι δεν παει καλα!!!
το οτι δουλευουν τωρα δεν σημαινει οτι κατι εχει προβλημα.
Φυσικα και εχει σχεση!!! αν το δυναμο κανει λαθη στην ταση ποιος θα την πληρωσει? μπορει οι πολλαπλασιαστες!
για εμενα αμεση λυση σε ηλεκτρολογο μην παθεις ζημια και αλλου!
Απάντηση με παράθεση