Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #603  
Παλιά 01-02-18, 05:13
neoklis Offline:
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.447
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 440
neoklis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, επειδη το εχω γραψει και εγω και μπορει να εννοεις εμενα, νομιζω οτι εξηγησα τον λογο.
Οταν πηρα το μοτερ το 2003 τοτε στο starlet gt ep82 2 φορες εβαλα μονο 5-40 για να καθαρισει και καλα επειδη πριν καθοταν σε ενα τροπετο απο Ιαπωνια. Απο τοτε μεχρι σημερα μπαινουν ΜΟΝΟ 10-40 ημι με αλλαγη καθε 5000χλμ και 10000 και το φιλτρο λαδιου.

Μια φορα που ειπα για 0-40 τελικα ηταν με το παλιο μοτερ 2ΕΕ στο σταρλετ που τα εκαιγε και αυτο επειδη δεν ειχε τπτ αλλον στον δρομο μου και ελειπαν τα μισα!!!
εκτος μεχρι να γυρισω απο ταξιδι ελειπαν και τα αλλα μισα!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧ
μετα αλλαξα μοτερ και μπηκε 4EFTE οποτε δεν με ενοιαζε κιολας.

Ειπαμε οτι πρεπει να αποφευγεται δια ροπαλου το να τα μπερδευουμε με αλλα λαδια απο αλλα νουμερα, τα ημι με τα συνθετικα κτλ.
Τωρα αν θελουμε συμπληρωμα και τυχει να μην βρισκουμε ΙΔΙΑ μαρκα οκ δεν θα το πειραξει αρκει ολα τα χαρακτηριστικα να ειναι ιδια.
οχι ρε συ δεν το είπα για εσένα σοβαρά τωρα!!!!!!
απλά γενικά μιλάω και συγνώμη αν το πήρες έτσι...
τωρα αυτό που λές για το φίλτρο λαδιού κάνω πως δεν το είδα οτι το αλλάζεις κάθε 2η φορά γιατι θα βγάλω το δίκανο

πάντα φιλικά....
Απάντηση με παράθεση