Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #602  
Παλιά 31-01-18, 17:14
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από neoklis Εμφάνιση μηνυμάτων

(Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουν πολλοί από εδώ μέσα
Να αλλάζουν συνέχεια στο μοτέρ λάδια διαφορετικά
Μια 5/40 μια 10/40 μια ότι σας πει ο καθένας κτλ δεν το εχω καταλάβει Αλλά οκ δικό σας μοτέρ ότι θέλετε κάνετε )
καλησπέρα, επειδη το εχω γραψει και εγω και μπορει να εννοεις εμενα, νομιζω οτι εξηγησα τον λογο.
Οταν πηρα το μοτερ το 2003 τοτε στο starlet gt ep82 2 φορες εβαλα μονο 5-40 για να καθαρισει και καλα επειδη πριν καθοταν σε ενα τροπετο απο Ιαπωνια. Απο τοτε μεχρι σημερα μπαινουν ΜΟΝΟ 10-40 ημι με αλλαγη καθε 5000χλμ και 10000 και το φιλτρο λαδιου.

Μια φορα που ειπα για 0-40 τελικα ηταν με το παλιο μοτερ 2ΕΕ στο σταρλετ που τα εκαιγε και αυτο επειδη δεν ειχε τπτ αλλον στον δρομο μου και ελειπαν τα μισα!!!
εκτος μεχρι να γυρισω απο ταξιδι ελειπαν και τα αλλα μισα!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧ
μετα αλλαξα μοτερ και μπηκε 4EFTE οποτε δεν με ενοιαζε κιολας.

Ειπαμε οτι πρεπει να αποφευγεται δια ροπαλου το να τα μπερδευουμε με αλλα λαδια απο αλλα νουμερα, τα ημι με τα συνθετικα κτλ.
Τωρα αν θελουμε συμπληρωμα και τυχει να μην βρισκουμε ΙΔΙΑ μαρκα οκ δεν θα το πειραξει αρκει ολα τα χαρακτηριστικα να ειναι ιδια.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 31-01-18 στις 17:25.
Απάντηση με παράθεση