Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και δεν νομίζω κάποιος έμπορος να θέλει να μπλέξει δικαστικά.
Για την Αττική συγκεκριμένα ισχύει η απαγόρευση μέχρι το Κορωπί.ολες οι υπόλοιπες περιοχές από εκεί και κάτω δεν έχουν περιορισμό.
Όσα αυτοκίνητα βλέπω κάθε μέρα στον δρόμο είναι τουλάχιστον ευρω 5 και σχεδόν καινούρια.
Αλήθεια για όσους έχουν ευρω 5 και 6 και πάνε και αφαιρουνε το φίλτρο DPF και πετάνε και ένα πρόγραμμα απανω τι προβλέπει ο νομος?
Πολλοί ταρίφες που κάθεσαι πίσω τους και δεν βλέπεις από το ντουμάνι και τα θέρμανσης που καίνε το προβλέπει ο νόμος?
Έχω δει παλιά αυτοκίνητα ευρω 3-4 και δεν καταλαβαίνεις αν είναι βενζίνη ή diesel και καινούρια να είναι σαν ρημάδια από την βρώμα και το ντουμάνι.
Εκτός αυτού οι ίδιοι οι μακακες οι κατασκευαστές σκέφτηκαν την φοβερή ιδέα ανά κάποια χλμ ο εγκέφαλος να μπαίνει σε διαδικασία αυτοκαθαρισμου του DPF αυξάνοντας τους χρόνους ψεκασμού και κρατώντας υψηλότερο ρελαντί.
Πραγματικά μην σταθείτε δίπλα η πίσω από τέτοιο αμάξι πεθαίνεις από την βρώμα.
Η μόνη λύση είναι τα βιοκαύσιμα για παράδειγμα καύσιμο από τυγανολαδα μετά από επεξεργασία.
0 ρυποι και μικροσωματίδια.
|