Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitriscorolla28
Αποτι ρωτησα και ενα φιλο μου που ασχολειιται με τα αμαξια μου ειπε οτι μπορει να η βαλβιδα του ρελαντι.
|
καλημερα, μου απαντησες διπλα στα δικα μου και δεν τα ειδα στην αρχη!!! Αν ειδες τι ειχα γραψει πριν σορρυ

εκανα edit.
λοιπον δειχνω για την δικια μου, ειναι ιδια και σε αλλα μοτερ, αλλα μαλλον οχι και στο δικο σου, αλλα για να παρεις μια γενικη ιδεα.
αν εχει κανεις και ξερει με 4ΖΖ ας γραψει και εκεινος.
http://www.toyotagtturbo.com/forums/...l-and-cleaning
https://www.youtube.com/watch?v=-eOJyxiZzEc
Μου ειχε παθει ζημια μεσα εκεινο το μεταλλικο με τα ελασματακια και βρηκα αλλη σε γνωστο μου μηχανικο και την αλλαξαμε.
Η Toyota τοτε την ειχε 140 ευρω....
και οι μαντραδες πουλαγαν 140 ευρω ΟΛΗ την πολλαπλη εισαγωγη μαζι!!! και κανενας σκετη δεν την εδινε απο οσους βρηκα και ρωτησα.
Απο ολα αυτα που απαντησες, νομιζω οτι αυτη φταιει, για αρχη προτεινω ανοιγμα και καθαρισμα.
Δοκιμασε ομως ΠΡΩΤΑ και καμια καλυτερη βενζινη μπας και!
βαζεις και απλη και δεν ξερω τι μαρκα, μηπως ειναι νοθευμενη τπτ.
Αν και πιστευω θα ειχες και αλλα συμπτωματα.
Με το A/C γιατι δεν μενει παραπανω το ρελαντι? μηπως ειναι κοινη η βαλβιδα? νομιζω μερικα μοτερ την εχουν κοινη.
εμενα εχει αλλη για το ρελαντι του A/C και ειναι ρυθμιζομενη με βιδουλα alen.
Θα επρεπε με το A/C να μενει ποιο ψηλα το ρελαντι θα εχεις μεγαλο θεμα φανταζομαι αν το δουλευεις.
ριξε μια ματια και σε διαφορα αρθρα θα σε βοηθησουν
https://www.google.gr/?gws_rd=ssl#q=idle+control+valve
Idle control valve την λενε.
Δες το βιντεο εδω
https://www.youtube.com/watch?v=ez5ykPAMG8k