Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 25-05-17, 12:33
costas.x Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2010
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ
Ηλικία: 65 male
Μηνύματα: 143
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 193
costas.x είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Shadowjump Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα σε ολους. 4E-FE σε Ε110 Japan.

Επειδη ερχεται παλι καλοκαιρι, αρχισαν παλι να εμφανιζονται τα πυρακια!

Καμια ιδεα με το τι μπορω να ξεκινησω να κοιταω;

Ευχαριστω!

Καλημέρα.
Να δούμε τα πράγματα απο την αρχή μήπως βγάλουμε άκρη. (όπου ειμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με).
Για να έχει κρουστική καύση (πυράκια) ενας κινητήρας θα πρέπει να έχουμε προανάφλεξη η αυτανάφλεξη.
Προανάφλεξη έχουμε απο περισσότερο του κανονικού avans η προβληματικό αισθητήρα προαναφλέξεων.
Αυτανάφλεξη έχουμε απο ακατάλληλο κάυσιμο απο επικαθίσεις στην κεφαλή του εμβόλου και απο αύξηση συμπίεσης (π.χ λόγω πλανίσματος κυλινδροκεφαλής).
Η αυτανάφλεξη ειναι στην ουσία προανάφλεξη απλά διαφέρουν στο οτι στην προανάφλεξη ο σπινθήρας δίνεται απο το μπουζί πολύ νωρίς ενω στην αυτανάφλεξη αναφλέγεται το μίγμα πρίν δοθεί απο το μπούζι ο σπινθήρας.

Με βάση τα παραπάνω λοιπόν έχουμε.
Με καθαρό φίλτρο αέρα και με καινούρια μπουζί ελέγχουμε αν το avans ειναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή κι αν ο αισθητήρας προαναφλέξεων ειναι εντάξει.
( στην ΕΕ 111 ο 4E-FE φοράει μπουζί διπλού ηλεκτροδίου γείωσης).

Αν τα παραπάνω ειναι εντάξει δοκιμάζουμε με βενζίνη 100 οκτανίων.
Αν σταματήσουν τα πυράκια τότε το πρόβλημα ειναι στο καύσιμο.
Αν περιοριστούν σημαντικά τοτε πιθανόν στην κεφαλή του εμβόλου υπάρχουν καρβουνίλες απο την καύση λαδιού οι οποίες περιστασιακά (συνήθως οταν ζορίζεται ο κινητήρας) υπερθερμένονται και δημιουργούν αυταναφλέξεις.
Αν εχεις πλανιάρει το καπάκι και εχει ανέβει η συμπίεση τοτε η 100αρα ειναι μονόδρομος.

Παρατεταμένα πυράκια μπορούν να τρυπήσουν έμβολο.
Ενδειξη για παρατεταμένη και έντονη κρουστική καύση μπορούν να μας δώσουν τα μπουζί.
Αν η πορσελάνη εχει στίγματα συνήθως χρώματος αλουμινί ειναι ψήγματα απο την κεφαλη του εμβόλου που αποκολλούνται απο υπερθέρμανση λόγω κρουστικης καύσης.

Ελπίζω να βοήθησα.
Απάντηση με παράθεση