Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 22-05-17, 23:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
αμα αλλαζουμε τα υγρα μονοι μας καλο και σωστο ειναι να παρουμε ενα εργαλειο εξαερωσης φρενων 35-45 ευρω εχουν τα ποιο φτηνα, εγω το ειχα παρει 45 ιδιο με αυτο http://www.e-getit.gr/ergalia/exaerw...lia-kenoy.html
γιατι ετσι και σωστο ειναι και δεν αλλαζουμε τα φωτα της αντλιας φρενων πατωντας την ποσες φορες, και δεν θελουμε δευτερο ατομο και η εξαερωση ειναι παιχνιδακι, ευκολα γρηγορα και αξιοπιστα.
Τα υγρα φρενων Dot 5.1 οποιος εχει τετοια κανονικα θελουν αλλαγη καθε χρονο για σωστες επιδοσεις και αν συνδυαστουν με σωληνακια υψηλης μεταλλικα δλδ αποδιδουν ακομα καλυτερα και εχουμε πολυ καλα φρενα χωρις να χαλαρωνουν σε διαδοχικα φρεναρισματα (πχ σε γρηγορη οδηγηση σε βουνα με στροφες κτλ) λογω θερμοκρασιων και των υγρων αλλα και γιατι τα μαρκουτσια τα μαμα γινονται μακαρονια.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι, είναι εξακριβωμένο ότι είναι οι δαγκάνες που χτυπάνε. Αν τσιμπάς λιγο το φρένο, δε χτυπάνε ποτέ. Και ο μάστορας το εξακρίβωσε.
μηπως οι βιδες που κρατανε τις δαγκανες τερματιζουν και δεν σφιγγουν τερμα τις δαγκανες? μηπως θελει τπτ ροδελες ή εχει κατι που εχει φαγωθει?
γιατι χτυπανε? ειναι φυσιολογικο αυτο? γιατι τουλαχιστον σε εμενα δεν εχει συμβει ποτε.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-05-17 στις 23:38.
Απάντηση με παράθεση