Τότε θα πρέπει να κάνεις μια μέτρηση στα φρένα σου αλλά θα ξανά πω άλλη μια φορά μέσα στα σερβις μην ξεχνάτε να αλλάζετε τα υγρά φρένων κάθε 20-30 χδς χλμ με καινούργια.
Όταν λέω αλλαγή εννοώ άδειασμα με μεγάλη σύριγγα το δοχείο υγρών γέμισμα με καινούριο και εξαέρωση σε κάθε τροχό με την μέθοδο πατα-ασε το φρένο τουλάχιστον 5 φορές σε κάθε τροχό.προσοχη στα υγρά μην αδειάσει το δοχείο και πάρει αερα.
Πολλοί κατσαπλιαδες αδειάζουν μόνο το δοχείο και σου λένε τα άλλαξα.
Τα υγρά τρώνε μεγάλο πακέτο με τις υψηλές θερμοκρασίες και έχουνε χρόνο ζωής.μετα από κάποιο σημείο λειτουργούν σαν νερό.
Ένα πρώτο πρόβλημα που παρουσιάζεται είναι το φρένο όταν το πατάς να έχει μια ελαστικοτητα.το αμέσως επόμενο που είχα πάθει εγω κάποτε ήταν να πατάω το φρένο με πολύ δύναμη για να φρεναρει δυνατά.
Μόλις άλλαξα υγρά τσιμπαγα το φρένο και κοντεψα να βγω από το τζάμι.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 22-05-17 στις 22:31.
|