Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #41  
Παλιά 18-05-17, 10:01
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
H κοινή λογική λέει ότι αμορτισέρ που δεν είναι κατασκευασμένα για χαμήλωμα, καταπονούνται περισσότερο από ότι έπρεπε σε περίπτωση που συνδυαστούν με ελατήρια χαμηλώματος. Τώρα το αν θα είναι για πέταμα σε 10.000 ή σε 50.000 χλμ. κανείς δε μπορεί να σου το πει γιατί όλα εξαρτώνται από τη χρήση. Η καλύτερη λύση είναι να συνδυαστεί ελατήριο και αμορτισέρ χαμηλώματος. Γενικώς πάντως θεωρώ ότι ναι μεν η καταπόνηση του Sachs θα είναι μεγαλύτερη από ότι θα ήταν με μαμά ελατήρια αλλά δε θα είναι και τόσο δραματική η καταπόνηση.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση