Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1442  
Παλιά 08-05-17, 21:36
yuha Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 228
yuha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Kαλησπέρα!!

Ναι το έφτιαξα!!
Βρίκα πως είναι επαφές στο bosch.
Ύστερα βρίκα πως φέρνει τις επαφές και στο denso του yaris μου που είναι ίδιο με το mr2 και τα σύνδεσα αντίστοιχα το έλενξα πάνω στο corolla και είναι οκ.
Όντως έχουν διαφορά για αυτό και δεν δούλευε.
Θα έπρεπε εξαρχής να το κάνω έτσι για να μην ταλαπωρηθώ.

Έκανα reset και δούλεψε κανονικά.
Μένει κάποια στιγμή να βρω ένα φις για να το βάλω κανονικά, όχι όπως είναι τώρα με βύσματα μονομένα.

Ύπαρχει μια διαφορά στα volt που γυρίζει το signal στον εγκέφαλο στα δυο tps δηλαδή παίζει και αυτό που έλεγα με τις ωμικές αντιστάσεις... Kυρίως στο τέρμα γκάζι το bosch γυρίζει σχεδόν τα 5V πίσω, ενώ το denso και στα δύο αυτοκίνητα τερματίζει γύρω στα 3.98V. Στο ρελαντί που μας απασχολούσε είναι σχεδόν τα ίδια. Ελπίζω στα ψηλά να φτιάχνει μείγμα με το afm ή να έχει φτιάξει καινούριο χάρτη και να μην έχει θέμα, αλλά στην τελική ας πάει να το δει με ένα wideband ή ας φτιάξει πρόγραμμα αν είναι φτωχό.

Από εκεί και πέρα εντιπώσεις δεν μπορώ να γράψω γιατί το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου και δεν έχω εικόνα για το πως ήταν πριν. Η άποψη μου είναι πως το αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και καλή συντήρηση (φίλτρο βενζίνης, καθάρισμα μπεκ και μπουζί ιριδίου) για να πάρει ότι μπορεί να πάρει από μια τέτοια μετατροπή.

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!
Απάντηση με παράθεση