Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 21-03-17, 19:46
G6 john Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 08-06-2011
Μοντέλο: corolla g6 1400 vvti
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 58 male
Μηνύματα: 92
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 180
G6 john είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, πραγματικα καποτε με ενδιεφερε το αισθητικο του χαμηλωματος, πριν τουλαχιστον 10-15 χρονια ειχα μεγαλη μανια να μην υπαρχουν κενα σε θολους! οταν τα εβλεπα αρωσταινα! τελικα ειδα και αποειδα μετα απο τοσα χρονια και καταλαβα οτι ειναι μια βλακεια και μιση στην συμπεριφορα. Θες χαμηλωμα πας σε coilovers να εχεις σωστη αναρτηση. Το χαμηλωμα με κανονικα αμορτισερ ΔΕΝ ειναι σωστο γιατι μενουν μεσα τα εμβολα και απλα μειωνεις την διαδρομη. Για μενα ειναι πολυ μεγαλη βλακεια αυτο. Τα coilovers ομως ενω δεν χτυπανε ειναι απολυτα και διαβαζουν την παραμικρη ανωμαλια στον δρομο και κουνας ολη την ωρα. Πραγματικα δεν το αντεχω αυτο γιαυτο δεν εχω βαλει οχι θεμα κοστους.
Οποτε το κενο στους θολους δεν με ενοχλει. Οταν παω διακοπες εχει τυχει να παω σε κακοτοπιες, σε χωματινες διαδρομες κτλ. Οταν ηταν χαμηλωμενο και αυτη και καποτε το σταρλετ τι ειχα τραβηξει!!!!
με μαμα ελατηρια βρηκα την υγεια μου! το λιγοτερο που με νοιαζει ειναι η εμφανιση, εδω εχει αλλα πραγματα το αμαξι αυτο με νοιαζει?
ενταξει αμα σε πειραζει αυτο δυστυχως θα πρεπει να το συνηθισεις.

Και εγω σημερα καπου ειχα παρκαρει και το κοιτουσα πισω, πρεπει να ηταν το ποιο ψηλο πισω απο ολα τα αμαξια που ηταν παρκαρισμενα στον δρομο!!!
τοσο που μαλλον θα κανει και εντυπωση! απο τα πολλα squats αποκτησε κολαρα ανορθωμενη αμα με πιανεις.... ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Για τα κονι δες εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=22339 εχω πληρη οδηγο, δεν εχει γονατα ολοκληρα ειναι φυσιγγια, πρεπει να κοψεις τα αμορτισερ τα kyb και να κανεις οτι λεω εκει.
Το 2011 τα ειχα παρει ολα μαζι 460 ευρω, και τα εβαλα μονος μου.
Παντως επιφυλασσομαι στο ποσο θα σου σκληρυνουν μαμα, υπενθυμιζω τα κονι sport ακομα και τερμα μαλακα ειναι σκληρα σε σχεση με αλλα αμορτισερ! με τα kyb ακομα και τα AGX απλα δεν εχουν σχεση!!!
αμα μπεις στην διαδικασια πρεπει να τα αλλαξεις ολα οχι μονο μπροστα θα εχει μεγαλες διαφορες.
Υπενθυμιζω οτι τα μπροστα ρυθμιζονται απο πανω με ενα χερουλι σαν βανα νερου ενω τα πισω πρεπει να βγουν απο το αμαξι και θελουν μεγγενη σε παγκο.

Koni Sport και μαμα ελατηρια = απολαυση, αν ειναι χαμηλωμενα επειδη το εχω κανει, μου εβγαζαν ζημιες σε σχετικα μαλακες ρυθμισεις και βαραει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

Επειδη τα πισω θα αργησω λιγο να τα επισκευασω παλι, μιας και τα μπροστινα κονι ακομα κρατανε καλα μην πεταξω τσαμπα μια 140αρα ευρω, ακομα τα πισω δεν τα εχω δοκιμασει με τα βοηθητικα ελατηρια.
Παντως τα Kyb AGX τα σπανε απλα!!! 1η και 2η σκαλα σκληροτητας παιρνει ελαχιστες κλισεις, ενω με 3η και 4η δεν παιρνει τπτ ειναι ισαξια με τα koni sport πισω ΧΩΡΙΣ βοηθητικα ελατηρια με competition βαλβιδες στην τερμα μαλακή ρυθμιση σκληροτητας που μου εσπαγαν το στομαχι απο τα χτυπηματα ομως! ενω τα AGX ειναι παρα πολυ ανετα.

Τα AGX πισω ΧΩΡΙΣ τα βοηθητικα ελατηρια επαιρναν κλισεις ακομα και στην 4η σκαλα σκληροτητας, τωρα μονο στην 1η και 2η και ελαχιστες.
Γεια σου ρε Νικηφορε,σορυ για την καθυστερηση να σου απαντησω,αλλα με τα παιδια και τα τρεχαματα
εχω λαλησει,ζωη να 'χουν,και σε ευχαριστω για τις ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ οδηγιες που μου δινεις,θελω να κατσω να δω το λινκ που λες για τη μετατροπη,οποτε ειναι φυσιγγια οπως στο saxo με τα bilstein.Τα ειχα φτιαξει τοτε σε ενα μηχανουργειο που ασχολιοταν με αναρτησεις.Τωρα θα μπορουσα λες να τα φτιαξω μονος μου?Αυτο που λες ωστοσο με το υψος,το ξεπερασα κι εγω ηδη.Καθε πρωι που μπαινω μεσα να φυγω ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος,με αυτα που τραβαγα πριν και να φανταστεις τα HR που ειχε,ηταν για 2 μονο ποντους που θα ειχαν πεσει και λιγο με τα χρονια,και παλι κοπανουσε σα βαριοπουλα.Οπως ακριβως το λες,το οποιο αμορτιερ αποδιδει εκτονωμενο και οχι στο 1/3/της διαδρομης του.Που και που ακουω πισω καποιο θορυβο,οταν βουταει,οχι τιποτα σπουδαιο σα να χτυπανε λιγο,μετα που εβαλα τα βοηθητικα,δεν ξερω αν το εχεις κι εσυ,αλλα δεν με νοιαζει καθολου,κυριως πανω σε στροφη και λιγο στραμπουλιγμενο ,τοτε ακουγεται κατι σαν μεταλικος ηχος.Τελοςπαντων θα μελετησω τη διαδικασια για μπροστα και τα λεμε παλι.Παντως για κιτρινα θα παω οταν μαζεψω φραγκα, και θα μπουν πανω ρυθμισμενα σχετικα μαλακα,οταν ερθει η ωρα θα μου δωσεις οδηγιες,ακομα θα τα δουλεψω τα kyb, εχουν ζωη ακομα,να σαι καλα
Απάντηση με παράθεση