Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 04-12-16, 19:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, βασικα δεν ηξερα καν οτι βγαινει τετοια εκδοση, δεν ξερω ακριβως τι τιμη εχει μου φαινεται πολυ ακριβο. Εδω περισσοτερα http://www.drive.gr/test-drives/apos...yota-auris-12t
τωρα για τις ζαντες προσωπικα τις θεωρω και εγω πολυ ομορφες και δεν θα τις αλλαζα. Βεβαια η διασταση αυτη των ελαστικων και 17αρα!!! ζαντα για τετοια αλογα νομιζω ειναι too much.
Καποτε ειχαν πολλα αλογα και εβαζαν 14αρες!!! και τωρα δινουν 16αρες 205/55/16 σε αμαξια με πολυ λιγοτερα αλογα.
Και εγω δεν ειμαι υπερ της μεγαλης ζαντας και χαμηλοπροφιλων ελαστικων, αλλα σε γενικες γραμμες ποιο φαρδια λαστιχα σημαινει καλυτερα κρατηματα, και οτι δεν μαγουλιαζουν αμα μπαινεις με τις μπαντες.
Φυσικα μαζι με ανεση δεν πανε αυτα. Αλλα επειδη ειναι ενα μαμα αμαξι και κυριως εργοστασιακο φανταζομαι τα εχουν υπολογισει αυτα.
Επισης ενα προφιλ 205/55/16 σε σχεση με το μαμα που εχει θα κανει χαλια το βημα και διαφορα στις σχεσεις μεταδοσεις, γιατι οταν μικρανουμε ή μεγαλωσουμε το βημα στην συνολικη διασταση των τροχων ολα αλλαζουν!
οποτε προτεινω να το αφησεις οπως ειναι και βλεπεις μετα, φανταζομαι δεν θα εχεις προβλημα ανεσης.
Απάντηση με παράθεση