και ο μηχανικός από μαντρά (του εξωτερικού) δεν θα το πάρει;
εντάξει θα ξέρει παραπάνω να πει αν κάτι είναι καλό ή όχι, αλλά για να είναι σίγουρος δεν θα έπρεπε να ανοιχτεί ένα τέτοιο μοτέρ να τσεκάρει και μετά να πει;
Δηλαδή εννοώ πως έτσι κι αλλιώς υπάρχει ρίσκο, είτε από μηχανικό, είτε από μαντρά. Απλά από μηχανικό (αν είναι δικός σου, γιατί αν όχι θα σου πει παπάδες) έχεις ένα λόγο παραπάνω να είσαι ήσυχος ως προς την ποιότητα, όχι ως προς την τσέπη σου, γιατί και στις 2 περιπτώσεις θα τα σκάσεις.
Μπορεί να πάρει το 1600 (που είναι και νεώτερο μοτέρ και κυκλοφορεί ευρέως) και να το βελτιώσει ελαφρώς στα σημεία...μπουζί, μπουζοκαλώδια, φίλτρα, εξατμισούλα, γιατί πολλές βελτιώσεις δεν παίρνει. Και το κυριότερο, θα καίει ΛΙΓΟΤΕΡΟ από κάθε άλλη μετατροπή και τα γκάζια του είναι καλά...
|