Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostaskoz
απο οτι καταλαβα γιατι ουτε εγω ξερω γερμανικα (νανε καλα το τρανσλατε)... παρακαμτει το αισθητηρα maf οποτε παιρναει περισοτερος αερας οποτε καλυτερη καυση...
παντως για ιαπονικα ειναι Ε12!
|
καλημερα, ποιος ειπε οτι με περισσοτερο αερα εχεις καλυτερη καυση? θελει σωστη ρυθμιση αναλογιας μειγματος!!!
αμα απλα βαλεις περισσοτερο αερα τοτε εχεις φτωχο μιγμα!
υπαρχουν και καποια ορια.
Αν εχεις περιθωρια βελτιωσης ομως δλδ να εχει δωσει ο κατασκευαστης πλουσιο μιγμα (οπως συμβαινει πχ στο δικο μου μοτερ 4efte) μπορεις να το κανεις ποιο φτωχο λιγο, αν απλα ετσι αυθαιρετα χωρις ρυθμιση κανουμε οτι θελουμε τοτε θα το κανουμε να μην πηγαινει βημα.
Σαν μερικους που βγαζουν τον MAF βαζουν και μια φιλτροχοανη ΝΑΑΑΑΑ με το συμπαθειο κανει πολυ φασαρια και ειδικα σε μεγαλες ταχυτητες αλλα και ψηλες στροφες δεν παει βημα το αμαξι λογω φτωχου μιγματος!!!
το συγκεκριμενο δεν καταλαβαινω ουτε τι κανει ουτε πως δουλευει οποτε αναφερομαι γενικα στην αυξηση του αερα εναντι της βενζινης....
αν τωρα συνδεεται καπως πχ στην ECU και καταφερνει να μειωνει την βενζινη τοτε οκ. Αλλα τι υποτιθεται οτι κανει αυτο το εξαρτημα δλδ? μειωση καταναλωσης?