Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 24-08-16, 23:06
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Corollakiasblue Εμφάνιση μηνυμάτων
Πλέον είμαι στα 274.000 χλμ. Check Engine αναβε τελαυτία συνέχεια και είχα αστάθεια στο ρελαντί (αν δεν άνοιγα την 1η σκαλα των φώτων). Αποφάσισα και άλλαξα MAF. Τε θέμα τελίωσε, δεν ξαναναψε Check Engine, τελος ο μαύρος καπνός .
κλασικο προβλημα των MAF ειναι αυτο δλδ ασταθεια στο ρελαντι και ισως και μαυρο καπνο που σημαινει πολυ πλουσιο μειγμα.
Αυτος ο αισθητηρας οπως λεει και το ονομα του mass air flow sensor δινει πολυτιμες πληροφοριες στην ECU και αμα δεν δουλευει σωστα υπαρχει μεγαλο προβλημα γιαυτο και αναβει και το check engine.
Eδω και ενα βιντεο σχετικα με το καθαρισμα του https://www.youtube.com/watch?v=_TO7ZC5N-aA
βεβαια δεν ειναι αυτη η λυση παντα γιατι μπορει απλα να εχει χαλασει οποτε δεν κανει κατι το καθαρισμα.
Η ασταθεια στο ρελαντι βεβαια μπορει να γινει και απο αλλους παραγοντες πχ προβλημα στην βαλβιδα ρελαντι idle valve, να χανει καποια υποπιεση κοντα στην πολλαπλη εισαγωγη δλδ κοντα στην πεταλουδα και αλλα.
Και πως ελεγχουμε τον MAF με πολυμετρο https://www.youtube.com/watch?v=p0ocaDmcAIM
και συμπτωματα https://www.reference.com/science/sy...o=cdpArticles#
Απάντηση με παράθεση