Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 18-08-16, 13:58
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimsyrm Εμφάνιση μηνυμάτων
Και επίσης τρέμει σαν τρικύλινδρο δεν δουλευει σωστα για λιγο μεχρι να σταθεροποιηθούν οι στροφές....
Τώρα είδα το μνμ σου εδώ. Εφόσον όντως ρετάρει...δυστυχώς...κάποιο υγρό (νερό ή βενζίνη) βραχυκυκλώνει τα μπουζί σου και όταν δουλέψει λίγο το μοτέρ (από κρύα εκκίνηση), τότε "καθαρίζει". Σωστά?

- ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Αν είναι βενζίνη, τότε κάποιο μπεκ "κατουράει" (δεν κλείνει στεγανά) όταν σβήνεις, οπότε μαζεύεται βενζίνη στον κύλινδρο, μέχρι να πέσει η πίεση (βενζίνης). Το ακούς όταν βάλεις το αυτί σου πάνω από το καπάκι ΑΜΕΣΩΣ μόλις σβήσεις. Αντιμετωπίζεται με ένα καθάρισμα μπεκ.

- ΚΑΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ (πιο πιθανό, στην περίπτωσή σου): Αν είναι νερό ψύξης, τότε η φλάτζα σου...τα έφτυσε(!!!) και επιτρέπει στο νερό να περάσει στο κύλινδρο, επειδή όταν σβήνεις το μοτέρ, η πίεση στο χώρο ψύξης είναι μεγαλύτερη (λόγω θερμοκρασίας) από το χώρο καύσης (κύλινρος). Το καταλαβαίνεις όταν το βάζεις (κρύο) μπροστά και για 2-3 δευτ/τα "ρετάρει", ενώ μετά "καθαρίζει". Επίσης (αν είναι μεγάλη η διαρροή), όταν βάζεις μπροστά, η εξάτμιση πετάει νερά!!!! ΠΡΟΣΟΧΗ μην το αφήσεις για καιρό, γιατί αν μεγαλώσει η διαρροή, μπορεί να σου κάνει "υδραυλική" μέσα στο κύλινδρο και να κλαίς εμβολο-πίστονο!!! Χμ...Συμπληρώνεις νερά??
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση