Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Εφόσον λες, ότι απλώς αυξομειώνει και ΔΕΝ ΡΕΤΑΡΕΙ...
Δύσκολο να ευθύνεται η ποιότητα της βενζίνης. Προσωπικά, το αποκλείω!! Θα στο έκανε και μετά, στη πορεία.
Ούτε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης... γιατί θα συνέχιζαν τα συμπτώματα μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ.
- Όταν είναι σβηστό, ίσως να αδειάζει σιγά-σιγά το δίκτυο βενζίνης από χαλασμένο ρυθμιστή πίεσης βενζίνης, ή από κάποια μικρή διαρροή προς το περιβάλλον (τσέκαρε το έδαφος), οπότε είναι λογικό να σου κάνει "αυξομειώσεις" μέχρι να ξαναγεμίσει το δίκτυο και να επιτευχθεί η επιθυμητή πίεση λειτουργίας. Γι'αυτό και παίρνει ΑΜΕΣΩΣ μπροστά και δουλεύει "ρολόι", εφόσον έχει δουλέψει αμέσως πριν (αν και κρύο)... ενώ ΔΕΝ παίρνει μπροστά ή "αυξομειώνει", όταν μείνει για αρκετό διάστημα σβηστό.
- Τσέκαρε όλα τα σωληνάκια υποπίεσης (πάνω στην εισαγωγή). Ίσως κάποιο είναι τρύπιο ή εκτός θέσης.
- Τσέκαρε μπουζι (διάκενο) - AFM - φίσες πάνω στη πεταλούδα.
|
Το ρεταριςμα Το κανει μεχρι να ζεσταθεί το μοτέρ....δεν ξερω πήγα πηρα μια βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης ημηταςιον την έβαλα και ηταν κομπλε θα δείξει αυριο ....αλλιως θα κοιτάξω και ρύθμιστη πίεσης και τα σωληνάκια ....