Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 17-08-16, 11:16
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Εφόσον λες, ότι απλώς αυξομειώνει και ΔΕΝ ΡΕΤΑΡΕΙ...

Δύσκολο να ευθύνεται η ποιότητα της βενζίνης. Προσωπικά, το αποκλείω!! Θα στο έκανε και μετά, στη πορεία.
Ούτε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης... γιατί θα συνέχιζαν τα συμπτώματα μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ.

- Όταν είναι σβηστό, ίσως να αδειάζει σιγά-σιγά το δίκτυο βενζίνης από χαλασμένο ρυθμιστή πίεσης βενζίνης, ή από κάποια μικρή διαρροή προς το περιβάλλον (τσέκαρε το έδαφος), οπότε είναι λογικό να σου κάνει "αυξομειώσεις" μέχρι να ξαναγεμίσει το δίκτυο και να επιτευχθεί η επιθυμητή πίεση λειτουργίας. Γι'αυτό και παίρνει ΑΜΕΣΩΣ μπροστά και δουλεύει "ρολόι", εφόσον έχει δουλέψει αμέσως πριν (αν και κρύο)... ενώ ΔΕΝ παίρνει μπροστά ή "αυξομειώνει", όταν μείνει για αρκετό διάστημα σβηστό.

- Τσέκαρε όλα τα σωληνάκια υποπίεσης (πάνω στην εισαγωγή). Ίσως κάποιο είναι τρύπιο ή εκτός θέσης.

- Τσέκαρε μπουζι (διάκενο) - AFM - φίσες πάνω στη πεταλούδα.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 17-08-16 στις 11:51.
Απάντηση με παράθεση