Θέμα: βενζίνες
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 02-07-16, 09:38
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Online:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Βάζω και εγώ πλέον συστηματικά εδώ και 6 μήνες Shell V Power τις Τρίτες με την προσφορά, παίρνω και τα ποντάκια (εντάξει, αυτό είναι και λίγο κοροϊδία, πρέπει να βάλεις πολλά ευρώ σύνολο για να πάρεις κάτι πολύ χαμηλής αξίας) και πληρώνω με χρεωστική Εθνικής όπου έχω επιστροφή 2%.

Δυστυχώς έχω τύχει στο διάστημα Οκτώβριος 2015-Μάιος 2016 δύο φορές βενζινάδικα με νοθευμένη βενζίνη (το ένα Shell μάλιστα, όπου έβαλα την απλή γιατί ήμουν σε ταξίδι και δεν είχε την προσφορά). Στην περίπτωσή μου μου κάνει νερά στο ρελαντί, δεν κρατάει δηλαδή και σβήνει, ενώ σε αυτές τις περιπτώσεις εκτοξεύεται και η κατανάλωση στα 10-12lt/100km.
Και τις δύο φορές το πρόβλημα λύθηκε με κάποιο καθαριστικό βενζίνης και φουλάρισμα μέχρι την τάπα με καλή shell v power.

Πάντα μετράω καταναλώσεις οπότε έχω μια σωστή "βάση" μέτρησης.
Χρησιμοποιώ FuelLog & Fuelio σε android, και online στο fuelly, ενώ κρατάω και ένα excel για λόγους backup.

Στο 1400 ήμουν μέση περίπου 7.6lt/100km σε βάθος 4μιση ετών (περίπου 40.000km), τώρα με το 1800 είμαι +1lt αλλά οδηγάω και πιο γρήγορα, ενώ κάνω και αρκετά cold starts και μικρές διαδρομές (1-2km) την εβδομάδα όπου δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί το μοτέρ. Γενικά μπορώ να πω ότι το 1800 σε ταξίδι αν συγκρατηθώ και δεν τρέχω είναι πιο οικονομικό από το 1400.
Απάντηση με παράθεση