Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 07-06-16, 08:11
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 307
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καμια σχεση ενα μαμα μοτερ με το δικο σου... σε τερμα γκαζι να σε απασχολει να ειναι σωστο..
Για την ιστορια ειχα ρελαντι 14.7-15, κρυα εκκινηση 12-12.5 ,χαλαρο γκαζι με μεσαιες στροφες απο 13.8-16(αναλογα την ταχυτητα,τον δρομο και τις στροφες του κινητηρα) και σε τερμα γκαζι 11-12.3 αναλογα την σχεση στο κιβωτιο..
Παντως μια χαρα μου φαινονται τα μιγματα σου
Bρε Αντρίκο... Θεωρώ ότι σε κατάσταση ρελαντί ή χαλαρής λειτουργίας (χαμηλό φορτίο), τα μίγματα μπορούν να είναι τα ίδια και στα δύο, ΙΔΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ, μοτέρ, εφόσον φυσικά και οι εκκεντροφόροι-βαλβίδες είναι ΙΔΙΑ.

Αnyway, oι πληροφορίες σου πολύτιμες! Όμως...είχες βάλει wideband σε μαμά μοτέρ????
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση