Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλησπέρα! δες τα ποστς μου #62 και #63 εδω http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=18864&page=7 πισω ειχε 12mm, εβαλα 10mm και πετυχα μεχρι -3.5 μοιρες ειχα στραβο αμορτισερ γιαυτο το εκανα αλλα τοτε δεν ηξερα τι ειναι! με τοσο βεβαια δεν οδηγιοτανε το αμαξι ηταν σαν πισοκουνα! με -1.0 ηταν καλα.
Για μπροστα τωρα πρεπει να λυσεις μια βιδα να την μετρησεις με το παχυμετρο, οσο ειναι θες 2mm ποιο λεπτη. Αν πχ ειναι 14αρα που μαλλον τοσο ειναι βαζεις 12mm.
Επισης τονιζω οτι η Toyota δεν εχει καμπεροβιδες ειδικες που κανουν ακριβα ακομα και 50-60 ευρω οι 2 αλλα εχει κανονικες σε διαφορα mm, σε 3 διαστασεις μου ειχαν πει και μονο για μπροστα.
Οποτε αν θες να δωσεις λιγοτερα πας στο εμποριο βιδων και βρισκεις οτι θες να εχεις να παιζεις.
Προσοχη μην το παρακανεις, -1.5 μοιρες ειναι πολυ, θα τρως στραβα τα λαστιχα και δεν ξερω αν θα κερδισεις και τιποτα σημαντικο.
Το σωστο ειναι να γινεται με ρυθμιζομενα top mount οπως εχουν πολλς coilovers αναρτησεις αλλα υπαρχουν και σκετα. Οι βιδες και ειδικα οι απλες ΔΕΝ ειναι σωστη λυση! αλλα ειναι η φτηνοτερη.
Εγω το ειχα κανει επειδη ειχα πεσει σε λακουβα και ο πισω δεξις τροχος στην ευθυγραμμιση ειχε -2.0 μοιρες!!!! επειδη δεν βρισκαμε τι εχει γινει αλλαξα τις βιδες για να τους κανω ιδιους, ο μηχανικος μου τους εκανε τελικα -1.0.
Βεβαια επειδη τις εβαλα μονος μου το πηγα τερμα και το εσκισα, σε βουνισιες διαδρομες πηγαινα σαν κοτα γιατι εφευγε συνεχεια ο κολος!
Ο μηχανικος μου, ειπε ρε $%$#%$% BΜW το περασες???? LOL!!!!!!!
τελικα οταν αλλαξα αμορτισερ και εβαλα koni sport εφτιαξε και ετσι εβαλα παλι τις ΜΑΜΑ βιδες!
και πειραζουμε μονο την πανω βιδα οχι την κατω! αλλιως η καμπερ θα ειναι παρα παρα πολυ αρνητικη!
περιττο να πω οτι αμα δεν εχουν σφηχτει πολυ δυνατα οι βιδες επειδη ειναι ποιο λιγα mm και μενει κενο στις τρυπες τους μπορει σε χτυπηματα πχ σε λακουβα να παρει μποσικα και εχασες και ευθυγραμμιση και καμπερ!
ΑΠΕΙΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, σε μπροστινο συστημα ειναι επικινδυνο περισσοτερο επειδη ειναι και το συστημα διευθυνσης!
|
Νικηφορε καλη σου μερα και σ'ευχαριστω για την απαντηση.Ακου τωρα τι εχω κατα νου να μου πεις τη γνωμη σου,το Σ/Κ λοιπον ελεισα τροχο,ελεισα την πανω βιδα και οπως πολυ σωστα ειπες ειναι 14mm,οχι σε ολη τη διαδρομηβεβαια, και μου εκανε εντυπωση γιατι την εχουν ετσι,για λιγο προς το κεφαλι,γινεται 15mm,τελοσπαντων,λοιπον και στο αλλο που ειπες επισης εχεις δικιο,οι βιδες που δινουν στην Toyota ειναι απλες και εχουν 3

η μια και σκεφτομαι εγω τωρα:αντε και περναει μεσα και κανει κενο στην τρυπα και σφιγγουμε καλα και με φιλο εξατμισα σκεφτηκαμε οτι πονταρουμε με argon δυο τσιμπηματα το κεφαλι της βιδας(δεν παθαινει τιποτα η βιδα,με ενα τροχακι τη λυνεις στο φτερο,δεδομενου,δε σου ειπα,οτι φοραω απλα kayaba,και θα χρειαστει λυσιμο καποια στιγμη),αλλο ειναι το θεμα,μεσα που περναει η βιδα απο το ακρο,πως θα σφιξει?που θα ειναι στενοτερη?και σε καλο μπαμ,θα μετακινηθει στανταρ.Λοιπον κατεληξα οτι δεν ειναι δουλειες αυτες και βαζουμε και τα παιδια μας μεσα.Αυτο λοιπον που σκεφτηκα ειναι το εξης,επειδη εχω dremel και ασχολουμε πολυ με <<τροχοδουλειες>>ελεγα να τροχισω,οπως εχει αναφερθει κι ολας,τις πανω τρυπες προς τα μεσα,οπως μετρησα,το περιθωριο που εχει μεχρι να ακουμπησει το ακρο στο αμορτισερ,ειναι 5mm,ειναι ακριβως οσο εχει κανει αποτυπωμα η ροδελα του κεφαλιου της βιδας,που οπως ειπες ειναι και πολυ κιολας,οποτε παω μεσα μαμα βιδα,ειναι και εφαρμοστη στο ακρο και ριχνω και μια ποντα για σιγουρια και ειμαι ησυχος.Και αν αλλαξω καποια στιγμη αμορτισερια,πριν τα βαλω πανω,ακομα πιο ευκολα που θα τα εχω εξω,ανοιγω τις τρυπες,δεν ξερω συμφωνεις?