Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλημερα, αν μπορουσες να μας ανεβασεις καμια φωτο με το μοτερ σου κυριως εκει κοντα στην πεταλουδα οτι εχει θα βοηθουσε πολυ! επισης αν μπορεις πες τον τυπο μοτερ που εχεις γιατι δεν καταλαβαινω ποιο εινα απο το αμαξι σου.
Γενικα αυτο το προβλημα με τον αερα ειναι σαν να παιρνει απο καπου αλλου αερα στην πεταλουδα, εχεις προβλημα αμα ειναι ζεστο? σε ψηλοτερες στροφες οταν πηγαινεις δλδ κανονικα στον δρομο? ή τα κανει τα νουμερα μονο οταν ειναι κρυο στο ρελαντι δλδ μεχρι να ζεσταθει?
για αυτα ειναι υπευθυνη η βαλβιδα ρελαντι, εγω μολις την αλλαξα τερμα τα προβληματα και εβαλα μεταχειρισμενη τσαμπα κιολας, η Toyota μου ειχε πει 140 ευρω και σε μαντρά πουλαγαν ολη την εισαγωγη του 4EFTE με αυτη πανω 120 ευρω.
Ο Κοσμας απο πανω εχει δικιο μπορει να μην καταλαβαινει την θερμοκρασια νερου, αναλογα το μοτερ μπορει να εχει αλλον αισθητηρα για το οργανο και αλλο για να δινει αλλου. Επισης η θερμοκρασια στο καντραν σου ανεβαινει ενταξει οταν ζεσταθει? ο θερμοστατης ειναι ενταξει? μην εχει κολλησει ανοιχτος? τοτε δεν θα ανεβαζες και θερμοκρασια βεβαια.
|
Νικηφόρε δεν χρειάζεται να ανεβάσω φώτο. Το corolla e11 facelift έχω με τον VVTi κινητήρα. 1600 κυβικά. Κωδικός κινητήρα 3ZZ-FE.
Τα νούμερα μου τα κάνει μόνο όταν έιναι κρύο στο ρελαντί...μετά στρώνει.
Την βαλβίδα ρελαντί την άλλαξα και το πρόβλημα συνεχίζεται...
Έχω σκυλιάσει να βρω τι φτάιει Νικηφόρε...θα σκάσω!
