Έτσι όπως το λέτε, το κάνει στις περιπτώσεις που με χαμηλές ταχύτητες (άρα και χαμηλή ροπή) προσπαθείτε να παράξετε σχετικά μεγάλο έργο (ξεκίνημα, ανηφορικά κομμάτια, αλλαγή από 1η σε 2α σε χαμηλές στροφές). Υποθέτω ότι αν για παράδειγμα κάνεις αλλαγή από 1η σε 2α στις 4.000 στρ. δε το κάνει. Μήπως είναι απλά κάποιος συντονισμός ή κάποιο μεταλλικό κομμάτι που έχει ξεκολλήσει; Με αυτό το σκεπτικό μου φαίνεται λογική η εξήγηση του μάστορα για το δαχτυλίδι.
__________________
Lift, lift, lift...
|