Έχω ασχοληθεί με το θέμα διεξοδικά .
Έχω αλλάξει βάσεις μηχανής (τίποτα)
Έχω καθαρίσει πεταλούδα (τίποτα)
Έχω καθαρίσει κάποιες βαλβίδες επανακυκλοφορίας (τίποτα)
Το διαγνωστικό μηχάνημα της εταιρίας δεν έχει ρύθμιση για αύξηση του ρελαντί.
Η εταιρία γνωρίζει το πρόβλημα αλλά δεν έχει δώσει καμία οδηγία στα service.
Η γνώμη μου σαν μηχανικός είναι πως το ρελαντί των 600 rpm μαζί με το γεγονός ότι το αυτοκίνητο σε αυτές τις στροφές λειτουργεί με φτωχό μείγμα, ενώ όταν το μοτέρ είναι καινούργιο και σφιχτό όλα πάνε καλά ,όταν παίρνει τις ανοχές μετά από 80.000 - 100.000 έρχεται αυτό το τρέμουλο .
Η λύση αυτού του προβλήματος κατά την γνώμη μου είναι η αύξηση του ρελαντί στις 750 - 800 rpm που αν το δοκιμάσετε όλα λειτουργούν σωστά, γεγονός που σήμερα είναι ανέφικτο.(αν θέλουμε να παραμείνουμε στην εργοστασιακή διαχείριση του μοτέρ από τον εγκέφαλο)
|