Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 17-10-15, 01:34
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο σταθεροποιητης τασης ειναι ενσωματωμενος πλεον μεσα στα δυναμο μας σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα! πολυ παλια δεν ηταν μεσα και ηταν ενα εξωτερικο κουτακι μιλαμε για την δεκαετια του 70 ισως 80 και ποιο πριν ακομα......
φυσικα και δεν χρειαζεται εκτος αν υπαρχουν πολυ ειδικοι λογοι και ειδικα ηλεκτρονικα μηχανηματα που απαιτουν κατι τετοιο, γιαυτο οπως ειδαμε εξαλου πουλιονται....
σε ενα κανονικο αμαξι με τα συνηθισμενα πανω δεν χρειαζεται ακομα και αν εχεις το σουπερ ντουπερ ηχοσυστημα, εκει αυτο που θες ειναι πυκνωτες και οχι σταθεροποιητη ρευματος.
Προσωπικα θεωρω την αγορα του 100% πεταμενα χρηματα, καλυτερα να αγορασεις πυκνωτη αν εχεις ενισχυτη-sub.
Εχω ενα ενισχυτη με συνδεμενα τα πισω ηχεια πανω (2 ηχεια) και ενα γουφερ με δικο του ενισχυτη, μικρο μεν αλλα δυνατο. Δεν χρειαζεται ο πυκνωτης. Πυκνωτη να βαλει πχ αν εχει 8 ηχεια μπροστα, αλλα 4 πισω και γουφερ να πω ναι. Αλλα και η εφαρμογη η δικη μου ειναι παρα πολυ light. Και με 45αρα μπαταρια και δεν καταλαβαινει Χριστο.
Απάντηση με παράθεση