Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #33  
Παλιά 25-09-15, 20:46
Το avatar του χρήστη thomas07
thomas07 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2014
Μοντέλο: corolla e12
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thomas07 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Το παιδι δουλευε την 28αρα στο 0.9...η την ct9 που εχεις τωρα στην κατοχη σου?.Η 28αρα πραγματι στο 1bar σου δινει αρκετα παραπανω απο 100αλογα,θεωρειται μικρη προς μεσαια.Η ct9 επειδη ειναι πολυ πιο μικρη στο 1 bar θα σου δωσει 80-90 αλογα στο μοτερ σου και θα δουλευει στο οριο του χαρτη.Αν ο φιλος σου φορουσε 28αρα στο 0.9 αποκλειεται να ηταν μονο 150 αλογα το αμαξι .Τοσα και παραπανω ελαφρως θα ηταν στο 0.5bar .
150-160 αλογαμε στοκ μοτερ και 0.5-0.55bar φτανει το 1400αρι με 25αρα μικρη τουρμπινα (η ct9 ειναι ακομα μικροτερη) .Για να σηκωσεις 0.9 και να μην σκεφτεσαι οτι καθε βολτα σου με αυτο το μοτερ μπορει να ειναι η τελευταια, πρεπει το μοτερ να φορεσει σφυριλατα.Κατι εχεις καταλαβει λαθος...ή ο φιλος σου παραπιεσε το μοτερ και ..ειχε 220+ αλογακια ανετα ,αναλογως στην ρυθμιση..με την 28αρα...η απλα φορεσε την ct9 και την δουλευε οριο 0.9 εχοντας καμμια 180αρια αλογα.Σε καθε περιπτωση αν το μοτερ ειναι πραγματι στοκ κι οχι σφυρηλατο , τοτε η πιο σοφη επιλογη σου ειναι να κανεις υπερκυβισμο για να ξερεις τι σου γινεται αλλα να αποκτησεις και τα γκαζια που ζητας χωρις να ρισκαρεις πυροτεχνηματα... σε εποχες κρισης ζουμε... αν δε σου περισσευουν τα λεφτα , ακολουθησε την πεπατημενη και μην κανεις πειραματα που θα σε βλαψουν οικονομικα αμεσα ή εμμεσα αργοτερα .

Το τουρμπο ειναι ευκολη λυση για πολλα αλογα αλλα βαζεις μπελαδες στο κεφαλι σου... θες οργανακια να τσεκαρεις συνεχεια τι γινεται με μειγματα πυρακια θερμοκρασιες....θες ζεσταματα κρυωματα... ειδικη φροντιδα...αν εισαι σε τετοια φαση και το αμαξι το θες για να κανεις κοντρες και να πηγαινεις στα στεκιαή στις πιστες... αξιζει τον κοπο!Εδω βλεπεις ολα τα καινουργια ευρωπαικα τουρμπακια κι εχουν γεμισει τα ρεκτιφιε απο σπασμενα μοτερ , ειδικα απο vag-opel μερια... φαντασου το ρισκο οταν τουρμπιζεις ενα μοτερ που εχει σχεδιαστει ως ατμοσφαιρικο ...και προσπαθεις να το κανεις με πατεντες...μεταχειρισμενα ανταλλακτικα... εξαρταται και πο την εμπειρια και διαθεση μηχανικου/προγραμματιστη.. ειναι πολλοι οι παραγοντες και πολλοι οι πονοκεφαλοι , για να παρεις αυτα τα 250 αλογα και να ξυριζεις κεφαλια....και μαλιστα να τα εχεις αυτα τα αλογα για καιρο....οχι 2-3 μηνες και μπαμ...Ο υπερκυβισμος ειναι πιο ταπεινος απο αποψη αλογων..νευρου κτλ...αλλα αν θες ενα σβελτο πιο νευρικο καθημερινο αυτοκινητο , με διαδικασια σχεδον απολυτα plug and play και να τοθ συμπεριφερεσαι ακριβως οπως κι οταν ηταν στοκ 1400αρι χωρις να φοβασαι...τοτε ο υπερκυβισμος ειναι μονοδρομος...πληρωσε κατι παραπανω και βαλε πιστονια σφυρηλατα στον 1800αρη στροφαλο που θα βαλεις...κι θα εισαι ετοιμος και για τουρμπισμα οποτε το θελησεις και μπορεις..Θα ξερεις οτι εχεις μοτερακι μασιφ και δεν θα φοβασαι
στο θεμα της τουρμπινας την ct9 την ειχα αγορασει εγω προπολλου οταν ηθελα παλια να κανω το χοντα που ειχα αλλα παρεδωσε πνευμα ο κινητηρας του πριν προλαβω να κανω κατι και ετσι το πουλησα το χοντα αφου του ειχα αλλαξει 3 μοτερ σαν κανιβαλος που ημουν και πηρα την ε12 η οποια μου εβαλε και λιγο μυαλο και με εκανε να οδηγω πιο λογικα και κυριλε. ο προηγουμενος ειχε garrett 28ara μου ειχε πει. τωρα για τα υπολοιπα μαλλον και αυτος δεν ηξερε τι εφτιαχνε σε θεμα αλογων . ειναι λοξα το τουρμπο αλλα θα προτιμησω να σκασω λεφτα και να εχω το κεφαλι μου ησυχο παρα να ψαχνομαι οπως πολυ σωστα ειπες καθε μερα και να μου αποσπαται η προσοχη στα οργανακια και στο οτιδηποτε αλλο παρα στο δρομο ακομα και για μια τουρμπινα μινιον και για τοσο μικρη πιεση που θελω.. ετσι οπως μου τα ειπες εχεις απολυτο δικιο σε ολα ... καλυτερα σιγα σιγα και σωστα βηματα παρα καγκουριες γιατι πραγματικα για μενα το ε12 μου οπως και για ολους εδω μεσα ειναι κατι ιερο. μια κυριλε σπορ αλητησα ειναι η corollitsa μου .... χαχαχαχχαα!!
Απάντηση με παράθεση