
25-09-15, 15:50
|
 |
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 05-02-2014
Περιοχή:
Άρτα
Ηλικία: 37
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8
Επειδη διαβαζω καποιες ανακριβιες περι καταναλωσης. Μεσα στην πολη, υπερκυβισμενος δεν εκαιγα πανω απο 8.7-9. Ταξιδι ημουν στο 7-7.5. Δεν καιει σαν 1800. Τοσο καινε και τα 1400 και τα 1600. Και ναι, υπο μερικες συνθηκες, το 18αρι καιει λιγοτερο απο το 14αρι, και αυτο γιατι το 14αρι ζοριζεται. Σαν τουρμπο light, μεχρι 0.5-0.55 εισαι στο κοντα στο οριο αλλα κατα 99% δε θα παθει κατι. 0.6-0.7 (αν δεν ειναι 18αρι) σπαει. Θα χρειαστεις μπαρομετρο-πυρομετρο και wideband ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πριν κανεις προγραμμα, πριν το οτιδηποτε. Για να γινει προγραμμα θα εχεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και αυτα τα 3 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να ξερεις ακριβως τι γινεται. Αν εχεις πολλα χλμ, υπερκυβισε το και τουρμπισε το αργοτερα. Το χταποδι που εχεις ειναι για 1-3-4zz? Η ct9 ειναι λιγο περιεργη σαν τουρμπινα. Καλυτερα να βρεις μια 2554 πχ, μικρη, γρηγορη, καλη και ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΗ. Μπεκ βρες απο ts (2zz), ειναι ακριβα, εχω και εγω μια 4αδα αλλα μαλλον δε θα την δωσω. Τα μαμα δεν αρκουν για τουρμπισμα και σωστη ρυθμιση, θα σου κανει κοψιματα. Επισης κατι τελευταιο περι καψιματος βενζινης. Το corolla δεν εχει επιστροφες βενζινης, κατι που ειναι τραγικο απο μονο του. Εγω εφτιαξα, οπως και ο LISSAS. Υπαρχει και προγραμματιστης αριστος και γνωστης των μοτερ αυτων δοκιμασμενος απο εμενα και τον LISSAS. Εχουμε τον ιδιο. Λυσεις υπαρχουν, οχι πολλες, αλλα υπαρχουν και δοκιμασμενες.
Και για να τελειωνει και λιγο το παραμυθι με τον 4efte. Το 4efte ειναι ενα τελειωμενο μοτερ που πανω απο 0.8 δε δουλευει τιποτα σωστα. Ειναι ενα παμπαλαιο μοτερ, θα καιει τα ιδια σαν 1300αρι 4e-fe στα χαμηλα αλλα τα 1-2-3-4zz και ολα τα νεας γενιας toyota εχουν ενα γαμωσυστημα που λεγεται vvt-i. Μεταβλητος χρονισμος. Το αμαξι ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ αν παει νορμαλ. Καιει οσο πρεπει να καψει. Αν το σκιζεις θα καψει οπως ολα. Μην ακουμε οτι να ναι. Τελεια και παυλα. Τα δεδομενα και η τεχνολογια αλλαζει. Μην λετε ανακριβιες και υποστηριζετε πραγματα που δε γνωριζετε. Η χειροτερη παραπληροφορηση ειναι αυτο.
|
ο κινητηρας μου ειναι ο 4ζζ το χταποδι που πηρα απο φιλο ηταν φιταγμενο για αβενσις 1.6 με κωδικο 3ζζ .. οπως και οι σωληνωσεις ολες που καθονται ακριβως παντου για να τις βαλω πανω... εχω ακουσει οτι σαν 0.4 με max 0.5 δεν χρειαζεται τιποτα αλλο γιατι ειναι σχεδον μηδαμηνο το τουρμπο. μονο που δεν μπορω να ειμαι καθολου σιγουρος αν θα αντεξει πλεον το μοτερ για τα τοσα χιλιομετρα που εχει πανω .... το αμαξι ηταν απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη παλι τουρμπο με 28αρα τουρμπινα και το δουλευε 0.9 πιεση και εμαθα μολις σημερα οτι προγραμματησε τον υπαρχον εγκεφαλο ο οποιος παιρνει επαναπρογραματισμο για περισσοτερα μειγματα βενζινης αερα.... ειχε φτασει γυρω στα 150hp αλλα δεν ειναι κατι σιγουρο διοτι δεν υπαρχει καποια δυναμομετρηση να το αποδεικνυει αυτο.. αλλα το αυτοκινητο δουλεψε ετσι 1,5 χρονο διχως το παραμικρο προβλημα ... τωρα κατα ποσο θα αντεξει ξανα τετοια βελτιωση μετα απο τοση χρηση με τουρμπο δεν γνωριζω παντως το αμαξι εβγαλε απο πανω την τουρμπινα που ειχε στις 190.000χλμ και εγω το αγωρασα με το χιλιομετρητη να γραφει 225.000+ και σαν καψιμο λαδι μου καιει 300 γραμμαρια στα 7.500χλμ σε καθε καθε αλλαγη. το οποιο πιστευω οτι ειναι διαρροη απο γλαντζα στο καπακι απο οσο μου ειπανε... και τα λεω με σιγουρια αυτα διοτι τον προηγουμενο ιδιοκτητη τον γνωριζω προσωπικα χρονια τωρα...
|