Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 24-09-15, 22:44
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Θα απαντουσα κι εγω αλλα σε γενικες γραμμες με καλυψαν ο LIAKOURAS και ο giannis gt
Oσο για το περιφημο downsizing ειναι εν μερει παπατζες του Marketing των ευρωπαικων εταιριων.
Σε σχεση με τα παλιοτερης τεχνολογιας τουρμπο τα σημερινα που εχουν τεχνολογιες downsizing (αμεσος ψεκασμος twinscroll κι αλλα διαφορα )ναι μεν ειναι η μερα με την νυχτα σε οτι αφορα τους ρυπους, (αν και συνεχως αποδυκνειεται οτι κι εκει μαλλον δεν πολυισχυει και ολα ειναι κατασκευασμενα για το μαρκετινγκ χωρις να ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα) αλλα σε οτι αφορα την καταναλωση την οικονομια που πετυχαινει ο αντιστοιχος τελευταιας τεχνολογιας της toyota αλλα και της mazda οι ατμοσφαιρικοι skyactive σε πραγματικες συνθηκες, δεν μπορουν να την συναγωνιστουν παρα μονο σε συνθηκες εργαστηριου με αυγο κατω απο το πενταλ του γκαζιου και να οδηγαει μπαλαρινα .Δεν ειναι χαζοι οι ιαπωνες που εχουν συγκεντρωθει στα υβριδικα για το κυνηγι της απολυτης οικονομιας , δινοντας την εξτρα ροπη στους ατμοσφαιρικους κινητηρες μεσω ηλεκτροκινητηρων, ολοι εκει στρεφονται πλεον ακομα και οι γερμανοι που ειχαν κανει σλογκαν τα φθηνα πολλα αλογα ταυτοχρονα με οικονομια και χαμηλους ρυπους που καθημερινα αποδυκνειεται οτι δεν ειχαν βαση.....ναι μεν πολλα αλογα αλλα καινε και πολυ βενζινη....λαδακι...... και ρυπαινουν και παραπανω απο οτι δηλωνουν .Εν κατακλειδι το 1800αρακι υπερκυβισμενο με προγραμμα ή χωρις σε ολες τις περιπτωσεις ηπιας χαλαρης οδηγησης θα καιει λιγοτερο απο το 1400 γιατι ζοριζεται λιγοτερο.
Οταν το πατας θα καιει παραπανω απο ενα 1400αρι στοκ ...ομως αρκετα λιγοτερο απο οτι να πατησεις το γκαζι με 1400αρι τουρμπατο. Τους λογους στους εξηγησαν παραπανω... ενα απλο clue ειναι οτι για τον υπερκυβισμο δεν χρειαζεσαι τα 1800αρια μπεκ... σε καλυπτουν τα 1400αρια...αν τουρμπισεις μαλλον χρειαζεσαι απο το 1800αρι για να μην στεγνωνεις... ειδικα αν βαλεις και καμμια ποιο σοβαρη τουρμπινα απο την ct9

Υ.Γ: ....Tελικα ηθελα δεν ηθελα...απαντησα δεν αντεξα χαχαχα , παντα φιλικα , κουβεντα να γινεται.....το φορντακι το fiesta /(δεν σου λεω για focus που ειναι βαρυτερο)με το διαμαντακι του downsizing το τρικυλινδρο 1000αρι καιει 6.5-7 στην εθνικη
πλησιαζει και ξεπερναει το 9 στην πολη με ηπια οδηγηση κι αν το ζορισεις ξεκινας απο 12l/100 και πανω...πραγματικη καταναλωση...οχι αυτα τα 4.3l/100km που διαφημιζουν οι εταιριες,μπες σε autoblog.gr px να δεις δοκιμες...για τα tsi μην σου πω καλυτερα..γκαζια και δεκαευρο χωρις να υπολογιζω το κοστος σε λαδακια

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 24-09-15 στις 22:54.
Απάντηση με παράθεση