Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 24-09-15, 21:18
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Φίλε μου τα εχεις μπερδέψει στο μυαλό σου.Καταρχήν ο κινητηρας 1.4 είναι προηγουμένης τεχνολογίας, αρα ουτε ηλεκτρικό γκάζι έχει ουτε άμεσο ψεκασμό.Επομένως αν τουρμισεις το 1.4 δεν θα εχεις το αντίστοιχο των σημερινών κινητήρων της μόδας του downsizing. Ο υπερκυβισμος είναι η μοναδική αξιόπιστη μετατροπή.Και επειδή χρησημοποιησες την λεξη αντιεπιστειμονικο, παρακαλώ ΟΛΟΙ να σκεφτούμε οτι σε ενα συγκεκριμένο αυτοκίνητο ( βαρος τροχοί κτλ) αυτό που επιταχύνει πιο γρήγορα ΚΑΤΙ καίει....περισσότερο φυσικά.Αν θες να πιστεύεις τα παπατζιλικια οτι το τούρμπο ρίχνει την κατανάλωση αυτό είναι δικο σου θέμα.Οι σύγχρονοι κινητήρες καίνε λιγοτερο σε σταθερό γκάζι λόγω άμεσου ψεκασμού (πολύ φτωχό μίγμα) και εξαρι σασμαν που αν ψορτωνες την 6 θα απογειωνοσουν.Προσθεσε σε αυτα την λιγο καλυτερη διαχειριση του παραγομενου εργου του κινητηρα μεσω των ηλεκτρονικων του εγκεφαλου και την εξελιξη των μηχανουργικων κατεργασιων των μεταλλων και να το κερδος για τους συγχρονους κινητηρες.Εμεις οσο και να χτυπιομαστε στον 14 αρι μας δεν θα πιασουμε αυτα τα νουμερα.Περισσότερα googlαρωντας την αρχή διατήρησης της ενεργειας και τον 1ο θερμοδυναμικό αξιωμα καθώς και τι είναι τελικά η ισχύς και η ροπή ( δυο απλοί μαθηματικοι τύποι).
Απάντηση με παράθεση