Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 24-09-15, 20:43
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 175
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αυτο που λες φίλε είναι τελείως αντιεπιστημονικό. Η λογική είναι μικροί σε χωρητικότητα κινητήρες που λόγω μικρής χωρητικότητας ΚΑΙΝΕ ΛΙΓΟ. Παίρνεις λοιπόν έναν τέτοιον μικρης χωρητικότητας κινητήρα και τον κάνεις τούρμπο! γιατι? ..γιατι οταν θες θα συνεχίσει να είναι πχ 1200 κυβικά και 70 άλογα και θα καίει 5 λιτράκια/100 και όταν τουρμπίσει γίνεται 100 άλογα σαν 1500 κυβικά και θα καίει σαν 1600. Αυτή είναι η λογική και τα παραδείγματα πολλά! (downsizing λεγεται).
Τωρα αν εσείς το κάνετε ανάποδα, τα κάνετε 1800 και 2λιτρα ατμόσφαιρα κι λόγω υψηλής ροπής στα χαμηλά καίτε λιγότερα πάω πάσο.
Επίσης το τουρμπο δεν καιει πολύ έχει να κάνει με τι στοιχειομετρική δουλεύει. Αν στο 0.3 bar για παράδειγμα κρατήσεις 14.7 το μειγμα γιατι να κάψει?

Μην το κάνουμε πάλι "υπερκυβισμένα vs turbo" δεν είχα καμια τέτοια πρόθεση- έχει πολυσυζητηθεί!
Απλά να μην λεμε οτι να ναι! Ο συνδιασμός οικονομίας- δύναμης έρχεται από το downsizing στους κινητήρες και όχι από το αντίθετο!
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση