Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 24-09-15, 16:32
Το avatar του χρήστη thomas07
thomas07 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 05-02-2014
Μοντέλο: corolla e12
Περιοχή: Άρτα
Ηλικία: 37 male
Μηνύματα: 14
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
thomas07 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pete_Mpal_ Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Α και το Ω είναι η σωστή χρήση. Εγώ το δούλευα μια περίοδο 1.2 bar φουλ περιφεριακα, μαμα εντοσθια (ανοιγμενο χταποδι που εχει προβλημα το σταρλετ), με σωστο μείγμα και δεν έκανε ποτέ κιχ με απίστευτο σκίσιμο! Μιλάμε για σκισιμο κόφτες όλη μέρα! Μέχρι που το πούλησα απορούσα που δεν έσπασε το καημένο.. Στο τέλος έλεγα ας σπάσει πια να το κάνω σφυρίλατο..χαχα και δεν έσπαγε..
Ομως πρόσεχε! ..δεν το είχα σκίσει ποτε κρυο, το περίμενα πάντα να κρυώσει μετά από σκίσιμο και οταν έβλεπα στο πυρόμετρο 950+ βαθμους πάντα άφηνα γκάζι σε παρατεταμένο άνοιγμα. Αυτά θελουν πολύ προσοχή. Και το σωστό μείγμα για να μην σπάσει.
κοφτες ολη μερα δεν υπαρχει περιπτωση να το κανω ... αυτο το εκανα μονο στο honda που ειχα και δεν το ειχα και σε υποληψη πολυ... αλλα το corollaki μου το εχω ερωτευτει και του φερομαι με το γαντι και δεν θελω ποτε να μου παθει τιποτα... οποτε πρεπει να μπει ενα καλο προγραμμα στο αυτοκινητο για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο... πυρομετρο δεν εχω παρει και καλα που μου το θυμησες κιολλας... χαχαχαχαχα.... τα μπεκ απο ts θα κανουν δουλεια αραγε σαν αναβαθμιση στα μαμα του 1.4 ? και αυτα τα βρισκω απο φιλο αν ναι να τα παρω και να εχω μονο ψαξιμο για προγραμμα για τα μειγματα!!!!
Απάντηση με παράθεση