Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 24-09-15, 09:43
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
παραλληλο μαλλον δεν χρειαζεσαι,αλλα σιγουρα θα χρειαστεις προγραμμα στον bosch οποτε υπολογιζε αλλο ενα 400-500αρικο.Εχουν τουρμπιστει τα μοτερ μας με καλη διαγωγη εφ 'οσον ειναι φτιαγμενα οπως πρεπει...Μεχρι 0.45-0.5 θεωρητικα εισαι ασφαλης...αλλα μην περιμενεις κανεις να σου υπογραψει και χαρτι...Δεν ξερουμε ποσα χλμ εχει το μοτερ σου, τι χρηση του εχεις κανει, αν καιει λαδια...κλπ...Αν το μοτερακι εχει πανω απο 80-100.000 χλμ και σκοπευεις να το κρατησεις, πηγαινε και υπερκυβισε το,βαλε και τα περιφερειακα (πολλαπλες απο 1800 ,ελευθερο φιλτρο, ελευθερη εξατμιση 55αρα) και θα εχεις ηχο και μια 50αρια αλογα πανω χωρις να φενεται ο υπερκυβισμος.....ή απλα υπερκυβιζεις χωρις να αλλαξεις περιφερειακα...κι εχεις ολοκαινουργιο μοτερακι ..."1400" (1800 στην πραγματικοτητα) 25-30 αλογα πιο δυνατο απο πριν....απολυτως αξιοπιστο να περναει κτεο και τα παντα ,υσηχο και αποτελεσματικο..
Αν επιμενεις να χρησιμοποιησεις το "turbo kit" σου...κανεις δεν μπορει να σε αποθαρυννει αλλα και κανεις δεν μπορει να σου εγγυηθει εξ αποστασεως χωρις να εχει μελετησει την κατασταση του μοτερ σου αλλα και του τουρμπο/ιντερκουλερ κ.τ.λ που εχεις στην κατοχη σου.Βρες ενα καλο μαστορα να σου πει υπευθυνα!Γενικα παντως δεν εχουν θεμα τα vvti με τουρμπισμα...ισα ισα που λογω vvti βγαζουν και καλα αλογα ψηλα ακομα και με λιγη πιεση

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 24-09-15 στις 11:39.
Απάντηση με παράθεση